Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1645 ggr
majaliten
2014-01-06 17:19
0

Kramar

Ja hur ser ni på detta med kramande? Och vad finns det för olika kramar ? Jag skulle också vilja ha hjälp men en tolkning av en kram . Jag bad om en kram av en person jag tycker mycket om och personen gillar mig tillbaka men vi har inte lyckats få till det än . Men när vi kramades tog jag runt hans midja och han över mig den vara nog i 3-4 sekunder vilket är något lång föratt vara en en hej kram , som oftast brukar va högst vara händerna runt och sen tillbaka. Men jag kände hela personens kropp mot min jag kände varje detalj (menar inte nedre delen/inte perverst) bara hela kroppen de va så mysig.

ChristianK
2014-01-06 17:27
9

På vilket sätt vet du att han gillar dig tillbaka då? Är ni båda singel, och du känner för att riva av han kläderna..vad fan väntar du på? Grabba tag i den där mansrumpan och visa var skåpet ska stå! 😃 Låter som lite mer än en kompiskram för övrigt ja..

[MikeW]
2014-01-06 17:29
4

#1 Slita av kläderna och riva lite på ryggen och ha han slänga upp en på väggen och kyssa en på nacken ^.^ x)
just do it! Take him >:]

Praefatio
2014-01-06 17:45
2

Jag kramas sådär med mina kompisar, både killar och tjejer, de jag kramas med alls dvs. Antingen gillar jag riktiga kramar, typ "hålla om varandra och gosa in sig totalt", eller så vill jag inte kramas alls 😃

majaliten
2014-01-06 17:55
0

Oj gör ni så ,jag är ganska avhållsam och kramas helst inte personen är inte en kramis typ heller. vi tittar mycket på varandra och båda kan inte slita blicken ifrån varandra . Jag har fått komplimanger och försöker alltid hitta anledningar till att prata . Och minns saker jag salt för 1 år sedan som inte alls annars ligger i personens intresse .Behöver ju inte va något mellan oss jag gillar personen i alla fall men vart jag en är så får jag personens blick och ögon kontakt varje gång sen om det är ett intresse eller inte vet jag ej . Man tolkar ju gärna saker åt de håller man vill Ja och han lukta lite på mitt hår, när jag gick Sa min väna att personen lyste upp av lycka med leende på läpparna. Jag vill gärna slänga mig över denna person 😍

[MikeW]
2014-01-06 18:01
1

#4 Vad hindrar dig? Bjud hem han och släng han i sängen bara =3 =3 =3

ChristianK
2014-01-06 18:40
3

#4 Nä, men allvarligt. Låter ju helt klart som att det finns ett intresse från båda sidor. Fråga om han vill ta en fika på något mysigt ställe t.ex. "arbeta" din väg därifrån med blickar, beröring, en liten puss på kinden är säkert uppskattat när ni kramas 😉 man behöver inte göra det så komplicerat, visa att du är intresserad.

Underbarn
2014-01-11 21:26
0

Jag kramar typ aldrig mina vänner - varken tjej eller kille så det för mig hade betytt mer iaf :) (eftersom den var så "nära" och länge) annars kramar jag bara en trevlig snabb hej kram till släkt och så.

majaliten
2014-01-23 18:48
0

Hej ja vad som hindrar mig vet inte jag är oftast en utåt riktad person men i närheten av dena person blir jag som Ett barn så kär/ förälskad helt såld helt enkelt . Jag blir som spagetti vid personens närhet jag får inte ut mig något och tappat andan jämt i dess närvaro . Men från att hälsa ryst på varandra har det börjat detta hända högt. Och personen avbröt sitt samtal igår för att hälsa på mig och prata vidare vet ej om jag ska tolka det som något jätte stort men könsmogen ändå som att det va en slags ansträngning för min skull . Eller vad tycker ni ? Jag tror vi börjar komma varandra närmare