Relationer iFokus

Relationer

Etikettdejting
Läst 1682 ggr
Delfin72
1

Lätt att vara efter klokt.

Hej! Jag mötte en kille i slutet av nov i fjol och sedan dess har mitt liv varit båda upp och ner…Vi mailar o sms o han har ringt mig flitigt dag o kväll..

Den 23  december bestämde vi att vi skulle träffas hemma hos mig och av ovanlighet firar jul ihop på första träffen.Jag vet inte om det vara jag som tycker att det hör till att man har med sig åtminstonne en blomma.

Jag är en som kan laga mat so han var måttlig imponerad över min matlagning och han berättar att han avskyr att laga mat och kan hellre diska, och förig är det helt ok.

Han bor 13 mil ifrån mig. När vi skulle träffa första gången hade vi bestämt innan att vi inte skulle ha sex på första träffen.När han var hos mig inser jag att jag tyckte om honom o han känner lika och det slutade med att vi hamnar i sängen på första träffen.

Efter 2 dagars vistelse hemma hos mig sa han att han känner sig uttråkad som i för sig har jag förståelse för eftersom jag var tvungen att gå på jobbet…Han får hem och ringde på en gång när han hunnit köra en bit att han redan saknat mig och jag känner lika, men jag har haft en dålig erfarenhet i mitt förra kille som jag dejtade i 4 års tid so jag vill inte hoppas för mycket än, men allt verkar som det ska.

Han ringde mig ganska ofta o fråga hur jag har det…Vi bestämde att träffas igen och detta var då den 31/12 o jag vill fira nyår med honom…Jag planerade maten och att vi ska ha et myset…

Han anländer hos mig och än en gång hade han inte med sig nån blomma men han hade typ två block papper som han har säkert snodd nånstans vad vet jag…Vi hade det myset och jag har observerat att han håller på med tel so mycket och jag försöker säga snällt att nu är du med mig glömd dom där hemma ettag men han brydde sig inte o forsätter…

Jag bestämde att jag ska minsann få hans uppmarksamhet hos mig…Jag föreslog att vi ska tar en promenad o han gick med på det o vi hade en jätte trevlig kväll tillsammans men på morgon ringde det någon o jag hörde so väl att det var en kvinna som frågade var var du igår kväl, och han svarade att han har legat sjuk…

Då kliv jag upp och klädd på mig o jag var så nära tårar.. jag har så lätt för att gråta just nu eftersom min mamma gick bort den 16 dec som han har tröstat mig lite där, men nu vill jag bara gråta…När han har pratat klart då frågade jag honom om vem var det där o då sa han en kompis…

Jag sa hon lät inte som det o du ljug att du var sjuk…du är ju här full frisk hos mig….Ahh sa han bara här går det inte att vara bäst jag packar o går hem…Jag kunde inte hålla mina tårar längre jag gråt som vara den o han bara gick o lämnat mig förtvivlad…

Efter en stund so ringde han och sa att jag var barnslig att det var en kompis och han saknar mig redan…Efter samtalet har han redan övertala mig och han fortsatte att ringa mig som han brukade göra…

Jag hade många tankar o funderingar om var allt detta ska leda till, men tänkte jag nu är det min tur att hälsa på honom so vi bestämde att vi ska träffas nån helg…

När den helgen kom so åkte jag till honom men han var so dåligt på att beskriva vägen ditt so jag körde en bit för långt ifrån honom o han kommer med komentar att jag var dålig på att hitta och so är ju gamla människor säger han…Jag är 41 och han är 45…Jag brydde mig inte so mycket om det..

Jag är bara glad att få vara med honom…Vi skulle handla tillsammans o hade det jätte roligt.. Jag lagade maten o han säger att hans kill kompis ska också äta med oss jag tänkte ok om du vill det so..Jag själv vill ju ro om honom för mig själv, men det hans palats…

Dom hade tänk att vi skulle ut på nån krog efter..Svenne viska mig i örat och sa ska vi ska älska på annat fullare språk alltså men det går ju inte din kompis är ju här, men han sa att jag ska spelar musik han bryr sig inte..

han fick som han har vilat men jag var spänd att han kompis skulle höra oss o jag tänkte hade dom planerat det hela…

Jag blev lite misstänksam o svenne satt aldrig bredvid mig utan satt i fåtöljen mesta delen av kvällen. Jag kände att allt inte stått rätt till och då sa jag att ni kan fara ut själv jag har tappa lusten…

Dom tittade på varandra och svenne sa men Vad är det för fel? på ditt huvud du måste vara sjuk….Jag blev ledsen o börja gråta och att prata med honom var inte lönt och han sa om jag börjar chata kan jag lika gärna åka hem…

Jag var jätte trött och tänkte jag kan sova i soffan men efter en stund kändes det som jag vill fara hem och jag åkte hem men hann bara en bit o då ringde han att jag glömde tofflorna och att han inte var hemma just nu men om jag kunde vänta en kvart var han hemma igen…

Jag väntade och fick mina tofflor och det började snöa och jag ska köra 13 mil hem…tårar rinner jag kände mig allmän liten…Vi hörde inte på en dag men sen kommer sms förklaringar sen är jag på samma bana igen…

men 28/2 brast allting för mig vi hade det jätte myset på spa som jag fick betala…gjorde matlåda för en hel vecka åt honom, men när vi var o låg i sängen med var sin tel i handen visade han mig en bild av en naken kvinna som ja vet har han nyligen blivit vän på FB med då sa jag åt honom att det nog bäst att han åker hem…

Han blev rasande men vill dock ha med sig sina matlåda hem o det fick han…Sedan dess har han inte hört av sig o ja tog kontakt med den kvinna o berätta att svenne har visat mig en naken bild på dig men av min förvåning fick jag inget svar…Jag funderar ibland om det värt att liva då man träffar sådana här människor som inte har någon skam i kroppen…Jag är mest arg på mig själv som låtet honom förnedrar mig ex-antal gånger…Värsta av allt att jag saknar honom o hans tel-samtal…Förtvivlad arg och ensam i hela världen. Med vänlig hälsning Jessica

Sarah
0

Jag försökte läsa igenom, men det gick inte. Försök att gå in under hantera och dela upp i lite stycken. Nu är allt bara en lång massa av text :)

obstitant
1

Saknar du verkligen honom eller känner du dig bara ensam? För han verkar ju inte vara mycket att hänga i julgranen.

Du är ledsen och bräcklig efter din mammas död, du känner dig ensam och längtar efter tröst och närhet. Det hade varit jättebra om du hade haft någon trygg och pålitlig person i som kunde trösta dig och få det att kännas bättre just nu. MEN - han är inte den personen! Han är någon som får dig att må ännu sämre.

Han verkar, ärligt talat, bry sig extremt lite om någon annan än sig själv. Om du har kontakt med honom kanske du får en liten smula av något positivt, men sen får du betala ett högt pris när han behandlar dig illa. Så slutsumman blir mer minus än plus.

Det kan vara svårt att avstå från de där telefonsamtalen och träffarna, men försök att stålsätta dig och komma ihåg vad prislappen är. Ta hand om dig själv så bra du kan istället. Har du några vänner eller släktingar du skulle tillbringa lite mer tid med så att du blir mindre ensam?

[GrandPa]
0

Det är alltid lätt att vara efterklok. 

men du får tänka som så att nu är du en erfarenhet rikare. Du kan mer och vet mer. Så det är inte sannolikt att det upprepar sig igen. =)

GråttNyttHår
1

Ditt inlägg var ganska hoppigt och lite svårt att förstå. Men skulle vilja säga att du borde söka hjälp för ditt mående. För du verkar dels inte ha kunnat hantera din mammas död så bra eller detta med ditt ex så bra heller. Säger inte att det denna snubben gjorde är bra men du kommer fortsätta träffa liknande karlar om du inte börjar se din delaktighet.

Den enda som kan ändra dig är du.

Delfin72
2

Tacksam för svar…Jag vet att jag måste tar det lugnt just nu…ska inte träffa fler…Jag har mina underbara ungdomar som får mig att le…Allt det här tar jag som erfarenhet rikare…Jag måste få mår bra innan jag ska ut i världen igen…