Slampig som f*n
Ei!
Har inga frågor, har inget jag vill klaga över, skulle bara vilja skriva av mig lite :)
Jag har sedan jag varit 14 haft pojkvän och ej varit singel under en lång tid. Har haft 2 killar, båda var långa förhållanden som varade ca 1 år var, och för snart 2 månader sedan gjorde jag slut med min dåvarande.
Jag har haft det väldigt kaosigt och blivit lämnad av i stort sätt alla i min närhet, blev nyss diagnoserad med PCO och de finns en risk att jag ej kan få ungar av mig sj, samt att jag måste käka p-piller för att få mens och balansera mina hormoner, så jag har varit väldigt deppig en lång period med alkohol-missbruk, skolk och massor av ligga i sängen.
Sedan började jag hänga på en hemsida där man möter nya. Jag är inte så värst blyg av mig så en hel del naket blev skickat fram och tillbaka, tills jag hittade en kille som verkade väldigt snäll.
Sagt och gjort, mötte upp denna kille och vi hånglade, tittade på film, jag sög av honom och så hade vi sex, sedan sög jag av honom igen. Han var trevlig, ca 26 år och han hörde av sig dagen efter för mer.
Kände mig en aning tom efter det, så jag passade på att ringa upp nästa kille och åkte till honom. Oturligt nog var denna kille… ja.. inte den han utgett sig för. Han var väldigt på och drog med armen längst min kropp så han bara "råkade" snudda vid de privata ställena. Jag gav av väldigt starka vibbar som nej och sa ifrån tydligt, så han gjorde ej mer. Mitt i mötet ringde de från psyket och han kunde ej sluta prata om att han blivit fälld för våldtäkt på en 14 åring, "fast hon ville!" Han slutade ej höra av sig efter jag lämnat honom och skrev om och om igen fast jag sa nej.
Tänker inte så mycket på de och är inte ledsen över det, det var en erfarenhet helt enkelt.
I helgen mötte jag upp med en kille till! Stannade hela helgen och vi hade ASMYSIGT. Vi blev fulla, och körde utan kondom en 6-7 gånger. Väckte hela byggnaden… Han är så romantisk, söt, och hans leende får mig att smälta. Vi låg hela helgen och tittade på OS och kysstes, mös och pratade om allt och inget. Han är 20. Tror de kan bli något med denna kille, så bröt kontakten med alla andra jag hade på mobil.
Tyvärr sa min allra bästa, och sista vän, att hon ej orkade med mig mer efter detta besök. Hon beskriver mig som "psyco kill rape människa" bara för jag ej orkar bry mig om vad som händer mig. Låg ganska nyligen inne på akuten för självmordsförsök också, så jag förstår henne.
Trots allt detta är jag lycklig, nöjd med mig själv och självsäker. Jag ångrar inget.
Jag som person är väldigt glad, och väldigt VÄLDIGT impulsiv. Är ej diagnoserad med något men om jag genomförde ett test (som de vill jag gör) lär jag få några diagnoser, tror jag. Har lite svårt att förstå mig själv att jag är så som jag är, självsäker, lycklig.
I och med PCOn så har jag både mkt mull och finnar, oönskad hårväxt och väldigt mkt testosteron, vilket leder till viss aggression, och EXTREMT stor sexdrift.
Jag som person att umgås med är, såvitt jag ser det, en rolig upplevelse. Tyvärr har jag aldrig träffat någon med samma tempo som jag.
Okej, kanske blir nå fråga, har ni varit med om nå liknande själva? :)
Och verkar jag som en hemsk människa? Funderar på de eftersom alla lämnat mig, hah.
Nuförtiden verkar folk ha lite allt möjligt i bagaget!
Det enda jag reagerar på är att inte utsätta sig för folk man inte har skapligt bra koll på i förväg innan man träffas 1on1 innanför dörrar! Finns ju som bekant ett och annat psykfall vilket troligtvis känns jävligt mycke värre efteråt än vad risken känns innan det hänt
men vill man ligga, ligg
vill man göra annat, gör det
kör på (Y)
Håller med #1. Var rädd om dig!
Inget fel att vara sexuell. Men du är destruktiv som inte använder kondom och som träffar främlingar. Du kan få hiv, bli våldtagen, misshandlad eller mördad!
Inget fel att ligga runt om båda är med på det och är med under samma villkor. Men man får ju vara medveten om att man tas för en "slampa" och att killarna inte träffar en för ens goda egenskaper utan bara för att tillfredställa sig själva. Men är man med på det, så kör så det ryker (och använd kondom!!).
Sen låter det inte alls som att du har en sån bra självbild och att du inte är så lycklig som du verkar tro, men det är en annan diskussion. Var rädd om ditt hjärta bara och utsätt dig inte för såna risker som du gör nu..
Ljustadalens kaningård
När det gäller liggandet tycker jag att du ska ligga precis så mycket du vill, ett missat samlag får man aldrig igen. Men när det gäller p-piller så tror jag att du ska sluta använda dom. Du har uppenbarligen problem med hormonbalansen och det finns inget som stör den mer än p-piller.
#5 Jag tror nog att gyn har rekommenderat det med tanke på hennes PCOS.
Jag känner mig oroad av att du utsätter sig för risker och jag tror att du behöver söka samtalsstöd så att du förstår dig själv bättre. Du får gäna ha sex med olika, så länge du gör det för att du vill och på ett säkert sätt.
Det ringer många varningsklockor när jag hör att du förlorar många i din närhet just nu, kanske ser de att du är på en farlig väg, att du behöver mer stöd än de klarar att ge dig.
Du är 16 år och jag säger bara så här. Skydda dig var rädd om dig, det finns farliga nötter där ute.
5 p piller brukar ordineras för den diagnosen. Och med tanke på att ts har sex utan kondom är det en väldigt dum idé att sluta.
Hade du pcossymptomen innan du började med p-piller?
Rubriken är dina egna ord TS :)
Som andra redan ahr sagt, var rädd om dig. Ditt beteende säger emot dina ord. Du "ligger runt" och det ser jag inget problem med så länge man är ansvarsfull- skydda dig! Åk int ehem till främlingar hur som helst! Dvs möt dem på en neutral plats, där du kan se dem coh gå ifrån om personen inte var det du trodde.
Men din sista mening är "varför alla lämnar mig". Menar du killarna eller vännerna?
För söker man sex och närhet "agnar" manoftast för det och killar som söker relationer söker någon de kan lita på, en trogen tjej ;) Att gå direkt till en annan kille dagen efter du var med honom är inte en bra plan om du ville utveckla det mer med honom.
Menar du vännerna… lyssna på dem, de är dina vänner. Man måste inte ta skit från vänner och deras moral måste inte vara din, men även de hinta rju om att du är destruktiv i ditt beteende. Dvs…du ler och skrattar men håller en kniv mot strupen. Du säger att ud är nöjd men ändå har du oskyddat sex… åker iväg med främlingar osv. Det är att leva otroligt farligt, med livet som insats. Älskar man livet om man hanterar sig själv så ovarsamt?
Du får fundera på det tycker jag. "äh nu släpper jag allt"…fungerar inte alltid. Be din vän om hjälp, fråga henne vad ohn tycker att du borde göra. Kanske även be henne om ursäkt, för en vän tar avstånd just för att det faktiskt gör ONT att se på när någon man tycker om mycket skadar sig själv.
Du har kanske gjort illa henne genom ditt agerande. Det är så världne fungerar. Vi är inte bara det innom oss, vi är även det som omger oss och precis som de påverkar dig så påverkar faktiskt du dem. Hur skulle du känna och reagera om din nära vän betedde sig som om hon inte bryr sig om hon lever eller dör? Vill inte ge dig skuldkänslor,jag vill bara öppna dina ögon för hur de kanske känner och varför de "lämnar" dig.
Kram!
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Att vara promiskuös kan vara tecken på många saker, bland annat bipolär sjukdom. Men om du känner oro över detta borde du tala med din läkare som har hand om dina hormoner.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Förr ansågs man sinnessjuk om man var promiskuös, man blev lobotomerad osv. :D Ingen oroar sig över alla som adlrig vill ha sex, märkligt! ;) Nej men om man har sex och sen mår dåligt och ångrar sig, och detta sker ofta- efteråt, så är det ju faktiskt ett problem. Men biland gör samhällets nromer som så att vi känner ksuld, att vi BORDE skämmas, må dåligt osv.
Jag mår t.ex inte dåligt över att jag har haft sex med fler än 10 personer, eller 100, för jag har aldrig haft sex med någon som jag ångrar. Men jag dra rmig faktiskt för att prata om det med vissa vänner när sådant kommer på tal, och med vissa män- för det finns en viss syn på "många sexpartners " (och att man är nöjd så). De beklagar och förfasas över att man inte lyckats hitta den rätte, att man BEHÖVT ha sex med så många osv. Att man måste vara en liten slampa, ha dåligt omdöme osv.
Så TS, var helt enkelt rädd om dig. Om du inte ångrar det sex du haf toch inte mår dåligt av det så är det också okej. De tär inte sexet som är fel, det är att du inte är mer rädd om dig i samband med det.
"promiskuös kan avra tecken på många saker"
Eller så kan man säga att
En del människor med viss probematik kan vara promiskuösa. Precs som vissa har lätt att hamna i beroende, göra självskada osv. Men långt ifrån alla med stor sexlust har något problem.
#12 Tack, du uttryckte det jag försökte få fram men inte kunde få ut i ord. :) *migrändag*
12 du menar om man är sexberoende så ska man leva med det fullt ut om man inte skämns för det så lider ingen av det? Sexmissbruk är ett beroende tåls att ta upp det i tråden även om nu inte TS tillhör den så är det inte fel att ta upp det http://sexmissbruk.net/
Hej!
Jo jag fick p-piller utskrivna efter att jag fått prognos, Jasmine så jag skulle kunna balansera mitt östrogen.
Killen jag nämnde som jag gillade, bestämmer mig för att stanna hos honom. Vi gillar båda varann och sex och så, så inga fler läskiga besök på en tid iaf :)
Jag har alltid varit VÄLDIGT sexdriven och kan ha sex hela dagarna långa hela tiden… Är även väldigt lätt-tänd och det räcker med en bra kyss och jag är redo.
Vad gäller oskyddat sex så drack vi, så de blev som de blev.
Jag är nog en aning dum, tror jag. Det känns som om det saknas en del av mitt samvete och tankesätt, så jag ej orkar bry mig om konsekvenserna. Jag har alltid varit så "gör först ta konsekvenserna sen", även om jag tänker mig för ordentligt. Har råkat ut för massor men stänger av hela hjärnan och kroppen när jag måste ta imot straffet, jag finns liksom inte där.
Vad gäller att prata med någon om det så blev jag skickad till en psykolog efter mitt självmordsförsök för ett tag sedan, och de gjorde de hela mycket mycket värre.
Jag är ganska destruktiv, men lycklig, har aldrig ångrat sex. Tyvärr brukar de göra väldigt ont då jag är väldigt tajt, men killarna har alltid varit försiktiga.
Kram på er! Tack för ni bryr er :)
Du är lycklig och nöjd men försökte ta livet av dig för ett tag sen?
#15 bara för att man är tight så ska det inte göra ont, då är något fel, secieltl då du beksriver dig som sexueltl aktiv och att killarna är "försiktiga". Du kanske inte är så redo för sex som du tror, bara efter en kyss. Tror du att vi övriga som inte har ont har slappfi**or eller har sex med minik*kar? ;) Nej…vi är *redoÄ för sexet och då ska det inte göra ont om man inte är oskuld och killen dessutom är försiktig och tar det lugnt.
Kanske värt att kolla upp kan jag tycka :) Så det känns bättre för dig.
#16 Ja det är ju inte direkt höjden av lycka att man vill ta livet av sig… Då finns det nog något i ryggsäcken som man inte vågar ta tag i och som man hindrar från att komma ut.
Hoppas du tar hand om dig TS!
Ljustadalens kaningård
#15 Det kommer att kännas värre i början när man tar i sådant som är jobbigt..det är en del av läka att ta upp skiten i ljuset. Var inte rädd för smärtan…ibland får man riva av plåstret, så att det får luft och kan läka! Ta hand om dig!
#18 att man någon gång i livet försökt begå självmord betyder inte på något vis att TS inte är lycklig just nu eller var det strax innan hon tog beslutet att inte leva längre. En del för det av impuls, andra gör det efter lång tid av depressioner och liknande? :) En del vill inte egentligen, utan det är mer ett rop på hjälp och jag hoppas de får det.
#20 Nej, visst är det så. Men det finns mycket i ts text som vittnar på att det är en tjej som inte mår bra men som döljer det för sig själv.
Ljustadalens kaningård
#21 Absolut :)
Jag vill fråga dig TS, hur känner du nu när du är ensam?
Du kanske borde testa att vara ensam med enbart dig att tänka på.
För personligen tycker jag inte att det låter som en höjdare att leva som du gör nu.
Men den enda som kan förändra detta är du och detta om du vill.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Mina tankar när jag läste detta var snarare "vad är det hon egentligen saknar och vill kompensera med sex?". Om du känner själv att du är destruktiv och gör saker du inte känner dig stolt över har du antingen fått en uppfostran som säger hur du ska vara men det inte stämmer med hur du vill leva, eller du gör något du egentligen inte vill för att få det du behöver. Är det fallet i första alternativet så lägg dina påtvingande åsikter om hur man ska vara bakom dig och lev som du känner är rätt för dig. Om det är så att du använder sex för att få känna närhet eller att för en stund känna att någon tycker om dig behöver du nog något annat. Att gilla sex är helt ok och det ska du inte skämmas över, men om du känner att det funkar bättre för dig att ha en snarare än en ny varje dag så försök hitta någon som är schysst och lär känna den innan du ligger. Många killar är nöjd med en skåra i sexskjutaren och sedan går vidare så kan vara värt att tänka på om du vill ha en stabil varaktig kk eller pojkvän.
#24 precis. Vad säger du angående att hon beskriver att sex är något som gör ont? :)
Jag hade mycket sex förr i tron att jag tycker det var jätte skönt och något jag ville. Men det ville jag inte. Det var ett sett för mig att göra mig själv illa. Säger inte att du gör det men jag skulle tänka över saken om jag va du. Det finns många tecken som jag känner igen så ja, skulle verkligen tänka igenom det. Det är så fruktansvärt skadade och har förstört mycket av mitt liv.
Anna och taxen Max
mm ibland kna man lura sig själv för att må bra för stunden. "äh jag ville ändå inte vinna" när man förlorade ett lopp som man tränat för i månader, kanske år? Det är ju att ljuga för sig själv- självklart är man besviken och ledsen.
Om sex gör ont pga trånghet så har jag så svårt att se att sex skulle vara så kul att man har sex med en massa olika killar. Jag har haft sex med många män men jag är inte sjuk på något sätt, jag ångrar inte dem, ens nu efter 6 år i ett långt förhållande. Det var kul, det var väldigt skönt. Jag hoppas det är så för dig TS men för många som har sex med många, under kort tid, i så ung ålder.. så kan det också betyda att du ebhöver prata med någon vuxen om det.
T.ex en kurator eller psykolog. Reda ut för dig själv om varför du gör det. För det är helt okej och bra så länge du mår bra av det- hela processen alltså. Men en dle mår bara bra av uppmärksmaheten och bekräftelsen, eller tomrummet som fylls ut för en stund- men mår sedandåligt efteråt, eller flera år senare.
Som #24 säger, om det är något du kompenserar emd sex, och med så många olika partners. Jag tror ingen skulle ifrågasätta dig om du haft sex 3 gånge rvarje dag med en stabil sexpartner. Så sexet i sig är inte problemet, utan att du helt enkelt inte brydde dig om att skydda dig och vad som kunde ha hänt dig, våldtäkt, misshandel, kanske bli mördad. Du kan få AIDS, det är en dödsdom, du kan få en drös med olika smittsamma sjukdommar som kan skada din framtida partner som du kanske älskar och inte vill skada, men inte helelr kan vara nära? Du kan bli steril, du vill kanske inte ha abrn nu-men om 15- 20 år?
Det är inget fel med att ligga, gör det hur mycket du vill, med vem du vill.
Men det är just det, sättet du skriver det på, sättet du förklarar din "upplevelser" på. Känns som du skriver ut detaljer för att chocka folk för att bli sedd. Jag menar inte det på ett elakt sätt, men eftersom du förklarar att du försökt ta livet av dej.
Känns som du bara vill bli älskad, omtyckt och att någon ska bry sig. Inte egentligen ha sex.
Så var försiktig, tänk på framtiden, och vad det är du vill få ut av den.
Men om jag har helt fel , så kör på och strunta blankt i min kommentar!
#26 Kan inte jag svara på. Det är för många alternativ som kan vara en bakomliggande orsak. Kan vara för att hon inte blir tillräckligt våt och behöver glidmedel och det är inte ovanligt alls att det är så för alla har inte tillräcklig lubrikations produktion. Det kan vara för att penetration sker för fort. Det kan vara känsliga slemhinnor som inte klarar av det helt enkelt. Det kan vara att hon är trång och ligger med för stora killar. Det kan vara psykologiskt och eftersom det har hänt förut spänner sig extra vilket spär på den onda cirkeln.
Det måste nog ske i samråd med läkare för att ta reda på den riktiga anledningen eller experimentera med någon med både förspel och glidmedel för att få veta.
Jag skrev inte detta för att chocka eller bli sedd, det var mer för att vid den stunden jag skrev det hade jag världens lyckokänsla, och det kändes inte som om det var okej att jag kände så för hur jag haft det nyligen. Jag ville veta om ngn vart med om liknande. Anledningen till självmordsförsöker var helt enkelt för jag inte fann någon anledning att leva. Min bästa vän sedan 7 år övergav mig för han som våldtog mig, jag blev dumpad, fick reda på att jag var sjuk. Var helt ensam med en dom för livet.
Jag skrev inte detta för att chocka eller bli sedd, det var mer för att vid den stunden jag skrev det hade jag världens lyckokänsla, och det kändes inte som om det var okej att jag kände så för hur jag haft det nyligen. Jag ville veta om ngn vart med om liknande. Anledningen till självmordsförsöker var helt enkelt för jag inte fann någon anledning att leva. Min bästa vän sedan 7 år övergav mig för han som våldtog mig, jag blev dumpad, fick reda på att jag var sjuk. Var helt ensam med en dom för livet.
#32 de tär HELT okej att vara lycklig…och glad, och å bra, trots att man råkat ut för hemska saker och andra tycker att man är hemsk, gjort fel osv. Din lycka är just din :)