"hemmafru" ;)
Har varit hemma idag pga en dunderförkylning och feber, så nu står jag här framför spisen som "en äkta hemmafru" och gräddar våfflor dagen till ära och väntar på att min kära sambo ska komma hem från jobbet :) Disken är fixad och maten kommer stå på bordet lagom tills han kommer hem :)
Nu måste jag väl ändå tjäna lite plus-poäng på "sambo-komtot"? 😉
Haha! 😂
Tror inte jag får några pluspoäng för matlagning och disk, det är något jag oftast gör;)
Men om det hör till ovanligheterna att du hinner göra detta lär det definitivt uppskattas extra :)
Nja, oftast jag som gör det, men eftersom vi slutar 16 båda två i vanliga fall och samåker till och från jobb så är ju maten aldrig klar :P
Bara du inte gör det till en vana så han förväntar sig det varje dag ;)
/Christine
#3 Då är jag körd, här står maten på bordet och disken är fixad mer eller mindre varje dag ;)
#4 - Tur att ni får tillökning snart för då lär du inte ha tid med det ;) kan säga att med en 10-månaders hinner jag inte med det längre :P
/Christine
#5 Haha, ja. Dags för gubben att anstränga sig lite :P
Tror jag det 😂

Här är det jag som gör mest, fast jag jobbar heltid och har häst medens sambon går hemma. ;) Är lite perfektionist så allt han gör görs ändå om.
Hehe jag måste vara knäpp men hade älskat att vara hemmafru och skämma bort min kille :p nu orkar jag inte det men försöker ha maten klar när han kommer hem. Knappast varje dag men känner mig löjligt stolt varje gång jag lyckas :p eller om jag städat eller diskat. Hade mer än gärna lagt energin på sånt istället för att slita med att försöka hitta en passande arbete och få upp min arbetsförmåga.
Anna och taxen Max