Kan det bli vi?
Hej! Jag är en tjej/kvinna omkring 20 år som inte har någon större erfarenhet av förhållanden. Jag har haft två förhållanden, det var jag som valde bryta förhållandena då jag inte kände att jag älskade killarna av hela mitt hjärta. Jag har varit olyckligt kär flera gånger, i killar som antingen varit upptagna eller inte varit intresserade av mig. Nu har jag dock träffat en kille som är världens underbaraste. Vi har känt varandra ett tag, men mer som vänner. Nu har jag fått starka känslor för honom, vilket jag har berättat för honom. Det visade sig att han också hade känslor för mig.. Den sista tiden har han blivit mer för att kramas, och har hållt min hand flera gånger. Även när vi är omringade av vännerna. Vi kan knappt vara utan varandra och vi pratar långt in på nätterna. Men vi kallar oss ännu för vänner. Åh, vad jag önskar att det kan bli han och jag! Vi tar det lugnt för att inte stressa fram något som sen kanske visar sig vara fel eller nåt. Jag är så glad, hoppas det kan bli VI! :)
Vad jag kan tolka av din text så är det nog inte långt kvar tills ni är ett par :) Lycka till! :D
Låter väldigt sött och håller helt med Malin här att jag tror på Er som ett par. 🌺
Av min erfarenhet så är det bäst att lära känna varandra som vänner först, precis som ni gjort. Då har man pratat om så mycket annat som i ett förhållande kan krångla till det. Jag tror definitivt att det kan bli ni, tycker det låter jättebra :)
Det låter som ni redan är ett par :)
Tack för era fina svar :) Jag hoppas verkligen på detta, han är den finaste jag någonsin mött, vi umgås nästan varje dag nu och även bland sina vänner vill han hålla min hand. Hoppas så innerligt att det kan bli VI.
Tycker som sagt redan det ÄR ni ;)
#6 tack! :) men hur vet man sånt? Jag har som sagt ingen större erfarenhet. Hur vet man om en kille älskar en?
Tycker han visar rätt klart genom att öppet hålla din hand, att han är kärleksfull och rar, att han vill umgås med dig och liknande :) Säkraste sättet är ju att fråga ;) Iallafall fråga vart han tycker det leder och vad han vill :) Att just älska en person är något som växer fram, i början är man kär, det leder till ömsesidig kärlek som sedan leder till att älska en person :)
Ville först tacka för alla fina kommentarer! :) Det blev VI till slut, vi är så lyckliga att vi fann varandra :) så glad!
#9 vad roligt! Grattis! :)