Inget sex!
Jag är inte ett dugg värd! Är alltid sugen villig men känner mig ovärdig Av de borde ja tänka om? Eller är de verkligen så att sådana som jag helt enkelt ej är värd!
Din flickvän lär inte bli mer sugen när du är otrogen. Kanske ska du börja i den enden.
De lär inte göra skillnad plus jag är inte de mera går runt är bitter istället så börjar dr störa så vad ja än gör är de fel av mig:(
Du skrev innan att det var en vecka sedan du var otrogen.
Vad du än gör är fel? Att vara otrogen och bitter gör självklart inget bättre.
Ni måste prata om det. Varför vill hon inte ha sex?
Kanske är ni inte rätt för varandra.
Ta tag i problemet och prata med din partner? Och otrohet? Det kan vara det värsta du kan göra mot din partner. Vad uppskattad hon måste känna sig, hörredu…
Som jag ser ut finns nog inte mycket att gilla ändå:(
textligt…

#6 Vad menar du med textligt?
ja fysiskt skulle aldrig ske de har skett en gång och aldrig igen de gjorde lika ont på mig:(
"Eller är de verkligen så att sådana som jag helt enkelt ej är värd!"
får man fråga vad du är för något? :)
Men ja, otrohet är en rätt stor "mood-killer". Även bara textlig sådan. Har själv råkat ut för det och man är inte så jävla sugen. Som partner, bedragen partner så känner man sådär som du beskriver att DU känner dig. Man känner sig bortkastad, åsidosatt, nedtrampad, nedgjord. Man känner att man inte duger- att man är fel.
Att komma över en känslomässig otrohet (som en textlig otrohet kna vara ett exempel på)tar tid, även om det inte var en fysisk otrohet med sex. Det handlar om tillit och att ömma, varma känslor och jämlikhet, överröstas av osäkerhet, misstro och förvirring. Kanske även äckel inför det svek partnern utsatt en för. Det tar tid att laga svek.
Vad brukar man säga? T
"förtroendet är skyggt som en hjort. När man väl har jagat bort det dröjer det länge innan det kommer tillbaka" -Biedenkopf Kurt
===
Så… sluta självömka och gör seriös sak av att råda bot på ditt problem.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Tycker inte dina historier håller, så jag skulle säga att du kanske borde sluta sitta framför datorn och fantisera så mycket och istället gå och vara med din sambo.
Och söka hjälp.
Den enda som kan ändra dig är du.
Läs boken självkänsla nu av mia törnblom.