Äventyrlig.
Skrev ett inlägg tidigare om romantiska saker man kan göra för sin kille. Men nu har jag en ny fråga.. jag har fått i uppgift av min kille att fixa alla hjärtans dag för oss två på fredag. Han sa att jag vet ju vad han gillar och det är äventyr. OJJ blev lite ställd, har inte så mycket i kassan men låter fantasin flöda, dock är det svårt att komma på något äventyrligt samt romantiskt.
Men funderar på att lägga ut en massa lappar på ledtrådar under dagen. Sedan leder lapparna till att han får gå ut på en "promenad" för att hitta åt olika snören som leder till en grillplats där jag har ordnat en massa levande ljus och gjort man över den öppna elden ute i skogen..
Men det krävs ju god planering.. och diverse tillbehör..
är detta för mycket? Eller vad tycker ni?? :)
Låter som en mysig plan
Jag tycker det låter som en jätte bra plan! Hoppas du lyckas 👍
Hur gick det TS?? Låter jättemysigt!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Hur gick det var en mycket söt planering måste jag säga :)
Oj, har glömt att svara.
Jo det gick jätte bra, han blev chockad och har aldrig upplevt något sådant tidigare, så han blev mycket glad.
Jag trodde att han skulle tycka att jag var lite töntig men han blev verkligen överlycklig. Sen tyckte han att jag var riktigt modig.. för han vet hur rädd jag är för skogen när det är mörkt ute ..
Han blev riktigt häpen över att jag hade dragit med mig alla ljusen och hade dukat upp fint och lagat en otroligt god middag.. :) hihi
Så här blev det:
Han fick dra en massa lappar under dagen som var lite luddiga men ändå på pricken. Han tyckte att det var jätte spännande.. Sedan fick han i slutet av dagen en karta till platsen. Jag förberedde allt medan han var ute och packade med mig alla sakerna för att bege mig ut i den mörka skogen. Och jag kan säga er det, att ta allt på en gammal cykel i djupsnön är inget jag rekommenderar haha.. fick det lite kämpigt .. efter ca en timma var jag framme och det var svart och man såg knappt något så jag tände ljusen, satte upp muurikan och lade fram veden som jag hade köpt tidigare den dagen. Fick upp eld och började steka samt duka upp riktigt mysigt, det blåste en del så jag fick tända ljusen hela tiden, men det gick bra. Sedan dök han upp och han kunde inte tro sina ögon, han tyckte att det var helt fantastiskt och han sa att han aldrig fått något så här fint av någon förut.. :)
åh😍 vad mysigt, nu fick jag idéer.
Låter ju hur galet mysigt som helst!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus