Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1309 ggr
Madde
2007-07-05 12:44
0

Speed Dating!

Tänkte höra om någon har testat på det??? Berätta gärna lite om ni varit på sånt.

Satt och skämtade om det med en vän igår och så kom jag på att jag inte vet så mycket om det.

Antar att det bara finns i storstäder.

Vet inte om det passar här på relationer.ifokus, men kanske någon som har träffat en pojkvän/flickvän så. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

zeretki
2007-07-05 13:47
0

Skulle absolut vilja prova! Låter kul. :) Fast man måste ha planerat bra frågor då… ;)

Stravaganza
2007-07-05 14:33
0

?

Johanna
2007-07-05 15:25
0

skulle nog inte passa mej… haha… skulle förmodligen bli alldeles röd i ansiktet o få tunghäfta…så tur att jag har min Daniel Flört

men vem vet… det kanske är bra!?…. vet inte heller så mkt om det faktikst.

Frostvikarna
2007-07-05 15:44
0

haha. såg Torsk på Tallin för ngn vecka sedan med Robert Gustafsson, där håller de väl på speed dating?

[SharpMissy]
2007-07-05 21:11
0

Haha, nej det är nog inte min grej. Men det finns de som ägnar sig åt Speed Dating utan att gå på såna möten, många speed dejtar på Internet också.

Nej, jag tror nog man mycket väl kan träffa sin tillkommande på nätet, det gjorde ju jag, men det var aldrig fråga om att dejta så många som möjligt…

Vi träffades faktiskt på Lunarstorm, som på den tiden hade mer vuxet klientel än det har idag. Att träffas på ett community som faktiskt inte är inriktat på dejting, tycker jag känns bra. Kollar man in SprayDate så är det som att ge sig ut på ett hajfyllt vatten, känslan av köttmarknad är överhängande och att träffa någon där skulle vara för mig totalt främmande. Men det funkar säkert för somliga.

Madde
2007-07-05 21:15
0

Roligt och höra era kommentarer,

Nu när jag är singel så har killar börjat höra av sig från alla håll och kanter på min msn. Vilket är helt sjuk, jag behöver inte gå ut för och träffa någon utan de kommer till mig.

Så självklart kan man träffa sin blivande partner så. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Sajberlena]
2007-07-05 23:06
0

Ursäkta en oinvigt - speed dating?????

Ove-D
2007-09-01 04:34
0

#7 som jag fattat det så är man på singelträff och man har typ bara några minuter på sig att prata med varje innan man ska byta plats och prata med nästa och så håller det på osv…

Jag skulle INTE vilja gå på sån…