Mailkontakt
Jag skickade en liten uppmuntran till min förra kille. Han har svarat på det och gett mig komplimanger via mail, plus att han ska kolla igenom det jag skickade när han är hemma från jobbet. Vad kan det betyda??! Vi har inte pratats vid på ett tag nu. Är han intresserad? Vill han ha mig tillbaka?
Din kille skriver du först, sedan om han vill ha dig tillbaka?

Du ska inte försöka tolka meningar i det. Då driver du dig själv till vansinne. Vill han ha dig tillbaka kommer han visa det tydligt och vill du ha honom tillbaka så borde du säga det. Att hålla på att gissa vinner man ingenting på : )
Varför ger han mig såna betydande komplimanger som han inte gjort på länge? Och jag har nämnt för honom att det har vart så ytligt på sistone och att jag vill ha ett förhållande där insidan betyder mer än bara det yttre.
Vill tillägga att vi hade det bra i början av vårat förhållande men att vi båda tappade det vi värderade i början efter ett tag och tog varann för givna, dels för att vi inte fick samma reflektionstid som förut och vi båda tappade oss själva. Allt vart en enda soppa och han ville inte fortsätta med mig sa han. Men nu har vi båda haft ett par veckor där vi fått reflektera ordentligt. Vi vill båda prata ut ordentligt och har bestämt dag för det. Jag har nämnt för honom att jag inte vill ha ett förhållande där insidan glöms bort och att vi tappat kärnan i det hela. Det jag önskar är att vi hittar tillbaka till varandra