Nät dejt!
Jag stod och pratade med en gammal kompis på jobbet för ett tag sedan och hon träffade en kille och pang så blev hon gravid och i höst är det dags igen. Hon frågar mig om jag inte hittat någon och det har jag inte gjort men har lite våldsamma killar i bagaget så jag är väl lite rädd och efter varit singel i 7 år blir man trygg men man vill ju träffa någon skaffa familj och liknande.. Jag nämner för henne jag är inne på nätet typ happy pancake, mötesplatsen och då säger hon "dom man träffar ute på nätet är bara ute efter en sak" och då blir jag lite rädd. Har aldrig träffat någon via nätet men stämmer det hon sa? Är det någon här som träffade sin partner via nätet???
Träffa min kille via Badoo :)
Samma här:) och e förlovad:)
min mamma träffat sin kille via internet och det är deras livs bästa förhållande! har varit tillsammans i 10 år nu :D
Kappukeki
Träffade mitt ex. på nätet och även om det inte höll kan man inte påstå att han bara var ute efter sex! Därmed inte sagt att det inte finns såna på nätet också, likaså Irl. Tipset är väl att inte göra något man inte vill.
Finns många som mötts över nätet, men det måste itne vara jsut en dejtingsida och just Happy panncake, vet folk som träffat sin partner där, men vet mer som hänger där bara för sex :) Sen kna ju en perosn som abra söker sex, upptäcka att de hittat någon de vill mer med. Många "söker" ju inte en partner, de har sex, har trevligt och om det känns rätt…så blir man ett par. Man vet aldrig i förvg om det blir något eller inte..
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Träffade min man för snart tre år sedan på en sida inriktat på sexträffar, pratade en stund via mail och bestämde oss för att träffas senare på kvällen. Dock pratade vi mest när vi sågs och sen dess har vi varit ihop, och är lika kära nu som vi var då. Vi passar perfekt ihop på alla sätt och har samma intressen och musiksmak osv, och fördelen att träffas via just en sexuellt inriktad sida är att vi visste att sexet skulle fungera då det är viktigt för oss båda i en relation. Båda har haft jobbiga förhållanden ett flertal gånger innan men hittade verkligen rätt hos varandra, varken han eller jag har tidigare lyckats träffa någon som är så på pricken lika i nära allt innan utan snarare tvärtom.
Träffat flera som ville ha förhållande och inte bara sex, en av dem är jag gift med nu!
Men visst finns det både det ena och det andra, man får inte vara för naiv heller.
Sant man vet aldrig vilka man möter, Min mammas kille som hon träffade på internet var 20 år äldre än henne, så i börja så trodde någon att han var pedofil och var efter mig och min bror. Vi var då 10- 9.
Men vi är jätte glada nu att vi har honom, han kan verkligen allt och hjälper oss jätte mycket där hemma och våran skolarbete. Vi har typ en lärare där hemma som kan alla ämne i gymnasium, universitet :D
Kappukeki
Träffade min sambo Christoffer via badoo, har nu varit ett par i 2 år och planerar förlovning :) Så nej, alla är inte bara ute efter sex :) Va dock försiktig! Finns tyvärr lika mycket rötägg som det finns guldkorn!

Känner massor av nätpar. Det finns säkerligen många idioter, men de flesta är precis som du och jag, människor som vill hitta kärlek.
En kompis sa det bra, jag köper mina kläder på nätet, jag har ett socialt liv på nätet, jag kan beställa allt jag vill ha på nätet, varför skulle jag inte hitta min kille på nätet?

Jag träffade min sambo över nätet, på den tiden aftonbladet hade en chatt.
Nu har vi varit ihop i 8 år och har barn tillsammans :)
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Träffa min sambo över nätet. Första gången som vänner efter 1 års snack på facebook och lite sms.
Vi har idag varit ihop över 2 år och bott ihop i ett år snart. Och ska flytta ner till min hemstad tillsammans.
Så nej alla på nätet är inte svin som vill ha sex. Men det finns mycket farligt folk. Jag hitta ju min sambo som var vän med med en vän till min vän. Låter knepigt men då riskera jag inte att min vän blev iblandad direkt.
May the Gerbils be with you :3
Internetdejtade i 3år innan jag träffade min sambo på happy pancake som jag gifter mig med om 3v. Det var rätt många knäppisar på alla dejtingsiter jag testade så man behöver lite skinn på näsan + vara försiktig och tydlig med vad man är ute efter.
Jag tror att en del känner det som alldeles för utlämnande att vara på en dejtingsida, så de uppvisar istället en oseriös sida av sig, dvs att bara vara ute efter sex. Blir liksom inte lika personligt då, och gör inte lika ont att bli dissad.
Eller så är de bara ute efter sex, finns tjejer som söker exakt det med. De fiskar, släng ut 100 krokar, värt det om bara en nappar.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Jag träffade också min man på nätet, på Mötesplatsen. Finns alla "sorter" på dejtingsidorna, precis som in real life 🙂
/Christina