Nervös!
Har en sida på Happy pancake och pratar med en kille som jag pratade lite med på mp när jag hade den. En kille som inte slutar skriva som många andra gör och för ett tag sedan så skrev han sitt mobil nr men jag har inte vågat ringa utan har fortsatt prata via nätet och det har gått hur bra som helst. Igår frågade han mig om jag ville ta en fika och det kanske blir av i helgen. Jag är 31 32 i augusti och han är 39 men jag gillar honom och har lättare att umgås med äldre personer. Har varit singel i 7 år eftersom jag levt med ett riktigt svin så jag är väldigt osäker och det skrev jag till honom inte riktigt så men skrev att min senaste kille inte var så snäll och då skrev han att det finns snälla killar. Känner att det vore bra att ge honom mitt mobil nummer men jag är nervös känns som jag har hjärtklappning men samtidigt så vill jag träffa honom. Är det normalt att vara nervös??

Klart att det är normalt att vara nervös. Träffa honom. Kommer att gå jättebra tror jag :)
Absolut, jag tror att det är helt normalt att vara nervös. För vissa är det kanske en fördel och för andra kanske en nackdel. Du skulle kunna fundera på den egentliga orsaken till din nervositet och om det är bra för dig. Du behöver inte ha bråttom och om den här killen är bra så borde han förstå att du behöver tid för att landa lite.
Om du känner dig tveksam över att ge ditt nummer ska du lita på både dina känslor och ditt förnuft. Nu vet jag inte om du är förälskad eller något i den stilen, däremot rekommenderar jag att du litar både på dina känslor och ditt förnuft för när man är förälskad är det lätt att bli blind. Självklart gör du som du själv känner för, det jag vill förmedla är att du ska göra något som för trygghet med sig. Du kanske är rädd för något? Tänk också på att snälla människor inte är per automatik bra människor. Ta och fundera på vad som skulle göra dig trygg. Jag hoppas att detta gav dig något 🙂
Du kan ju ringa honom och se till att ditt nummer inte syns, så gör jag. Sedan får du gå på känsla. Träffa honom där det finns mycket folk och bara ta det lugnt.