Flirt.
För många år sedan träffade jag en man som var gift.För 6 månader sedan berättade han att han numera är skild.Han ville "mysa" som förr med mig..men jag blev väldigt paff av det jag fick höra.jag hade dessutom inte alls lust att "mysa" bara sådär pang på som förr..Vi får se senare, i sommar hur det blir sa han i vintras/våras..och mkt riktigt..vi har börjat att flirta igen .Vi ler med hela ansiketet åt varandra så vi stöter på varandra(i hans jobb)Blir man så glad över att få bekräftelse via en flirt?I alla fall skiner både han och jag igen nu när vi ses.Han är i mina ögon väldigt attraktiv.
Jag har hört på omvägar att han är ute på mogendans numera..Vill gärna ha med nån kvinna att åka i hans husbil,och han försöker på danserna.
Jag har anonymt smsat till honom om att MYSA ex på dansgolvet.Dock har han inte svarat.
Jag skulle vilja dansa med honom,vilja mysa..men har nu inte sett till honom på 2 dagar.Väntar han ut mig igen?Hur lägger jag upp detta?Ska jag fråga honom om han vill dansa med mig?Jag är säker på att han vill gå genvägen in till mitt sovrum..som han gjorde förr då han var gift.. i stället.Jag vill hellre njuta på vägen..
Nja, jag tror du ska ligga lite lågt. Han vet nog av dig - tror du inte det? Flirtande går inte ur huvudet på en karl och jag är säker på att han vet att han kan flirta lite mer genom att SMSa dig. Dessutom, om du väntar lite och ser vad som sker så kommer han antingen att kontakta dig - eller inte. Denna metod "filtrerar" bort en sämre partner. Lycka till !!
Men låt han inte gå genvägen då :P Njut och håll honom stången. Nu låter ni rätt "mogna" båda två i åldern, och jag vet att synen på mannen och "vad han tar" är annorlunda än min syn möjligen. För du pratar typ som min mormor. Vad menar du med mysa, sex? Eller vad mös ni med förut? Tala klarspråk! :)
Säg att du vill dansa, skicka inte anonyma sms; hur ska han veta att det är du?
Sluta svassa runt om du vill ha honom, om än bara som "kvinnan i hans husbil".
Fokusera på vad du vill ha säger jag. Som medkvinna så kan ajg tycka att det är skoj och skönt att ha någon att mysa med. Han var gift förr, men inte nu- så finns ingen anledning att känna agg mot det. Du visste väl att han var gift då, var inte du minst lika delaktig i hans "brott" då? Som var med en upptagen man. Haha..om du vill ha hans varmkorv så får du göra klart att dina bröd är varma! ;))) Inget fle att som kvinna längta efter närhet och sex, eller att njuta på vägen dit! Du måste inte "ge efter" och "släppa till" direkt.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Hej Fisken:Jo,han vet av mig..Han och jag skev som 2 solar då vi flirtade i veckan..Han sa en mening som jag funderar på..påtalade att det var underbart väder,såg rakt på mig,vänligt och sa:det kan inte bli bättre…..Vilket jag höll med om.Om jag väntar lite säger du..menar du då att jag ska ligga lite lågt med flirtandet mot honom då?(han är ju så himla sexig o skön att få feedback från bia leenden o flirtar)..Är det bra att jag ligger lite lågt ett tag alltså?
Jag tror han v äntar ut mig tills jag inte kan bärga mig längre ………
Hej Gur4m1 " mysa som förr" är en omskrivning av" pang på rödbetan sex"
Jag vill dansa och mysa(på dansgolvet i en het tryckare)..
Jag har ju smsat många ggr till honom på hans mobil..Trodde att han numera kunde mitt nummer,men du har kanske rätt att han inte vet vem som skickade det smset.Efter att vi nu återupptagit flirtandet så tittade han utforskande på mig o jag på honom Senare önskade jag honom God Morgon en dag.Är den så god ?kontrade han glatt.. Eller jag kanske har fel svarade jag..Han sa då: SOLEN SKINER VÄDRET ÄR HELT UNDERBART.. o sen tillade han och tittade vänligt röakt på mig i mina ögon:Det kan inte bli bättre.Nej,det kan det inte svarade jag till sist.
Vet inte om det ska tolkas eller inte.Kändes bra i alla fall.
Han vet vart han har mig nu med andra ord.För 6 mån sen ville han ha sex omedelbart då han kom hem till mig(i sitt jobb)det var då han berättade att han numera är skild.Jag blev paff och var inte alls med på det..Nu har det gått 6 månader ungefär..Jag har tänkt på det han sa.. har hört att han är ute på dans..o han kommer upp till ytan igen.Jag har velat få honom att förstå att jag visst vill träffas igen,men inte på samma sätt som innan.Jag vill dansa med honom,han får ge mig tid..Inte bara pang på.Det är jag inte intresserad av numera.Det är ju andra premisser nu.
Jag vill kyssa honom hett o vilt hångla..:P Längtar som en galning efter honom,hans händer o MUN!!!!!!!!!!!!Hans kropp!höra hans röst………(han sjunger o spelar gitarr…………….)
Jag vet att han vet exakt vart han har mig…men bra det du säger:Jag måste inte ge efter direkt..Bättre att se lite mera sval ut ett tag igen då?Så svårt med såna spel:)
Sist jag gav efter tog det 2 år innan jag gav efter dock..Det är han som håller mig stången mao :p
Jag ska tänka på era svar..Jag ska hålla en låg profil..men det lär bli en utmaning för mig..När han kommer på gården o tittar efter mig..ska jag då bara typ inte låtsas om honom då eller? hur länge då?en vecka?jag kan spela teater om jag måste,men vill inte att han ska tro att jag ändrat mig:)))
Ja,vi är inte några ungdomar precis:)))
Hörde idag att han var ite i torsdags o dansade hela kvällen med sin fd fru.bra att de får ihop det igen.Dock borde han inte ta kontakt med mig och i synnerhet inte flirta så om de ska få en bra relation.Han är alltså min vaktmästare.jag ser honom flera ggr/vecka.Måste undvika honom nu känner jag så han inte får chansen att leka mer med minaa känslor.Har smsat honom om att han inte får flirta osv om de håller på att få det bra igen.Det enda jag kan göra är väl att hålla mig undan.Tar tacksamt emot råd.
SMS:a honom att "Jag gillar dig men lek inte med mina känslor!". Om jag skulle få ett sånt SMS var signalen tydlig och jag skulle fatta läget. Ibland är jag helt dum i skallen och fattar inte vad som pågår. Då är det bra med tydlighet.
5 Personligen hade jag inte väntat mig något annat av en man som jag träffat genom hans otrohet. Han har ju redan visat att han leker med folk.
Tack så mycket båda två.jag har egentligen kommit över honom för länge sedan,men han råkade komma på tal. jag tycker att det är direkt olämpligt av honom att över huvud taget försöka "ta kontakt" med mig ute på gården i annat än strikt arbetsmässiga saker.Jag vill inte att han håller på så,om han ska försöka reda ut sitt äktenskap.Han sken upp som en sol o jag med när så våra blickar fastnade i varandra..Så ska han inte alls göra om de ska fortsätta med varandra.
Jag ska skriva det du sa Fisken för så känner jag.Exakt så.Jag vill att han ska veta det,men att jag inte ställer upp på att bli lekt med mer.
Ja,det är sant Hera.han leker med folks känslor.En del lär sig nog aldrig heller.
Han är min vaktmästare och jag möter honom då o då,så jag får hitta ett sätt att förhålla mig till det hela.
Han är ju dansbandsmusiker,numera endast på fritiden.Han ser grymt bra ut(tycker jag).Utstrålar manlighet samt självförtroende och mkt charm.Tack o lov kan jag tackla detta numera.Så bra att man har en gullig väninna som berättade detta för mig.är så himla tacksam till henne.
Jag har dessutom bett hans x? om förlåtelse o förklarat för henne.Hon betackade sig för förlåtelse.Jag förstår henne så klart,men kanske sådde jag ett frö till att de kanske hittar tillbaka till varandra igen.Jag hoppas det då jag inte vill vara orsaken till någons olycka.
Jag och en "väninna" pratar just om detta. Historier och förhållanden man haft/har och där man verkligen älskar den personen - men den personen har också en sida som man inte kan leva med. Då går man igenom en sorg över förlusten över den förlorade möjligheten att älska och samtidigt förbannar den sida som man inte accepterade och inte kunde leva med.
Min sista älskade jag över allt annat och jag svor ve o förbannelse över att hon hamnade på kant med mina barn. Den sidan av henne gick inte av leva med. Tyvärr.
Fisken:ja,det är inte lätt med relationer.Barnen går före allt annat!
Det går riktigt bra detta.Min väninna(spion) ska gå o dansa i kväll o då ser vi om även frun är med.Hörde att hon är svartsjuk och han har inte fått gå ut och dansa,som han gör nu för henne.Jag hoppas att de får ihop det.Vem vill vara skuld till andras olycka?Inte jag i alla fall.Man kan göra fel val som människa,men man kan så småningom bli mer vis.Tack så jättemycket för råd och samtal.