Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 3046 ggr
moonii
0

Present till ny pojkvän

Kommer ni ihåg tråden där jag skrev om en kille jag träffat via en hemsida, och att han kändes som min självfrände? Det är nu 1,5 månad sen vi träffades för första gången och vi har nu varit officiellt tillsammans i snart 3 veckor.  Allt känns helt superbra! Om lite mer än en månad fyller han 25, och jag har redan lite ångest inför vad jag ska köpa i födelsedagspresent… Vad kan man köpa till sin pojkvän som man varit tillsammans med i cirka 3 månader? Alla tips mottages tacksamt! :D

Karmatarerskanise
6

Svårt att säga när man inte vet något om honom.

Men jag hade inte köpt något dyrt. Däremot något personligt.

wingren
6

Kanske en fotobok med bilder på er, print screens på konversationer från fb/skype, en liten text om pirret i magen inför första mötet och lite sånt. Garanterat uppskattat :)

Flubben
1

Det du kan göra är att köpa en liten pryl, något gulligt eller så. Sen gör du en skattjakt av det med ledtrådar, rebusar, lappar och annat. Det blir kul och sätter mer värde i saken även om saken inte är så speciell i sig :)

Bananbullar
0

Jag och min nuvarande pojkvän blev officiellt tillsammans ungefär 2 månader innan julafton. Men vi bestämde oss för att inte ge varandra några julklappar det året. Både för att man inte skulle känna pressen över att ge varandra något speciellt/fint och dels för att saker är inte allt. Jag är väldigt nöjd över beslutet och kunde ge han något personligt och bra när han fyllde år i februari då jag dessutom fått känna han lite bättre och visste vad han ville ha/behövde!

Men jag skulle rekommendera att köpa något som han behöver. Har han pratat om en film han vill se? Ett spel han vill spela? Solglasögon han behöver? Han kanske behöver en ny stekpanna eller bestick? Inte så roliga presenter kanske, men nödvändiga och kommer garanterat uppskattas.

IceTee
3

när min pojkvän fyllde 22 hade vi officiellt varit tillsammans 2 dagar! Jag ritade en teckning för han gillade att jag tecknar mycket, ett gäng plektrum, för han sa att han alltid tappade bort sina, och 2 rullar center för han sa att han blev så glad av det, och jag ville att han skulle ha något som gjorde honom glad när jag inte kunde vara hos honom (han bor i höganäs, jag i halmstad, kunde bara träffas på helgerna)

Försök hitta sånna saker!

Medarbetare på Skor iFokus