Jahapp?
För att göra en historia kort så var jag nu i helgen på en liten fest. Visste att killen som jag förra året var väldigt förtjust i skulle komma. Var en del flörtande osv mellan oss då. Trodde nästan ett tag att det kanske skulle bli mer utav det…..
Varken pratat med eller sett människan på nästan ett halvår. Vi var vänner på fb men av någon anledning så tog han bort mig därifrån?! Kom sen fram att han hade blivit tillsammans med sitt ex igen.
Visste inte riktigt hur jag skulle bete mig. Han var ju liksom inte singel längre och jag märkte ju direkt att det blossade upp för mig igen, de känslorna man hade för honom.
Under kvällen så försökte jag medvetet vara lite längre ifrån honom så mycket det gick. Men mot slutet så var vi ju inte så många kvar så då var man ju mer eller mindre tvungen att sitta och vara där alla andra var.
Han har ju tidigare gett mig kramar när man setts och även när man gått. Så med tanke på att jag inte fick någon när han kom men kramade de andra, tänkte man ju då givetvis att han nu heller inte skulle det när man var på väg hem.
Vi var inte många kvar mot slutet och vi drog samtidigt. Stog iaf vid min cykel och skulle låsa upp och känner då bara helt plötsligt att någon kommer och kramar om mig bakifrån, en arm om halsen och kind mot kind. Det var då han. Trodde inte jag skulle få någon alls och hade inte räknat med det.
Det värsta är ju att jag fortfarande känner en sådan dragningskraft till honom!
Man förstår dig inte på livet ibland…
Jag är lite nyfiken på vad som hände efter kramen. Att han inte kramade dig under och direkt efter kan ju ha berott på att det kändes konstigt och att han inte visste om du ville ha en kram eller ej, och sedan vid cykeln ville han gottgöra det hela.
Hände ingenting efter kramen förutom att vi bara kollade på varann. Min reaktion under gjorde att jag frågade om han "skulle strypa mig" . Vilket han då svarade med, om jag inte gillade det. Dröjde några sekunder innan han sen släppte taget.. Kan nog kanske vara så att han innan liksom jag var lite smått osäker på hur han skulle bete sig mot mig. Sen släppte de. Han tom sa nåt mot slutet om han skulle fixa tillbaka mig på fb. Får väl se hur det blir med den saken. Han har nåt som gör att man känner en sådan attraktion till honom. Tror det mest är personligheten. Utseendemässigt så ser han inte så märkvärdig ut. Ingen så som du lägger direkt märke till om man bara kollar skalet…
#2 Lite skönt att känna så ibland. Som att bli förförd bara av att någon finns i samma rum. 💋 😎