Tåflörta?
Hej! Hur tåflörtar man? Jag satt i en soffa och såg på tv. Det satt en tjej bredvid mig och bredvid henne satt en kille. Alltså så hade vi en tjej "mellan oss". Helt plötsligt så kände jag något varmt på min lilltå. Hans ena tå var på undersidan av min tå, han drog den sakta uppåt tills den var på ovansidan av min tå. Sen så drog han ner den till undersidan av min tå igen. Sen så drog han bort sin fot en bit, inte långt bort, utan bara en liten bit bort, så att våra fötter fortfarande snuddade vid varandra. Varför gjorde han så? Är han intresserad eller var det bara för att han var typ rastlös eller något? Tack på förhand!
Who knows? Det är ju ett ganska gulligt sätt att visa intresse på tycker jag, fråga honom!
/Christine
Alltså jag tror (om jag ska vara ärlig) att killen trott att din fot var tjejen i mittens fot (:O) Men det lättaste är som sagt att fråga.
Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!
#2 Varför tror du det? :o
#2 Tror nog att personen i mittens fot var aningen närmre killen än vad TS fot var. Så om han trodde det undrar jag hur sjutton då. 😛
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Hon är 4 år yngre än vad han är, om det är relevant ;-)
#5 Beror ju på hur gammal han är också. ;)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Det kan ju faktiskt vara så att han tåflirtade med fel person om det råkade vara en där i mitten. :) Därför skulle jag inte läsa in för mycket i det hela. :)
#7 Det är hans syrra ;-)
#8 haha, och det säger du NU
#9 Jag gillar att dra ut på det ;-)
Tycker det låter som om han är intresserad- men kanske bara på vänskapligt vis. En kille i min klass brukade "tåflörta" eller typ "brottas" med fötterna med mig när han fick tråkigt på lektionerna eller var rastlös, men han var kär i en annan tjej så det var bara kompis-tå-flört :P Men såklart kan han mycket väl vara mer intresserad av dig-hur är han annars mot dig? ;)
Jag visste inte att man kunde tåflörta ;-). Jag skulle nog tro att han bara ville ha något att göra, när han grejade med dina tossar.