Kk eller mer?
I slutet av juni träffade jag en kille som direkt sa att han inte var ute efter nåt förhållande men frågade om vi kunde bli kk, vilket jag gick med på. Träffade han nu igen för 1 vecka sen. Men sen utöver det så var vi även ute och han skulle bjuda på lite mat. När vi gick dit så höll vi handen och i kön så höll han om mig. Sen medans vi åt så sa han att han tyckte att jag verkade vara en härlig tjej och han tyckte om min personlighet. Sa att han ville lära känna mig mer.
Så vadå är han ev intresserad utav mer?
Sist vi hördes av var i lördags. Och ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur jag ska bete mig. Vad som är ok och inte? Vill ju inte var för klängig om det är så att han inte vill mer. Sitter emellanåt och funderar på om jag ska höra av mig eller inte. Sen med tanke på avståndet så är det heller inte bara att träffas helt spontant en kväll..
Jag har ägnat alldeles för mycket tid åt att fundera och oroa mig - slösa inte din tid på det om du kan så är det bara att fråga du kan ju formulera det hur du vill om det känns obekvämt
Sluta tänk så mycket! Fråga honom rakt ut istället, eller också hänger du bara på och njuter av stunderna ni har tillsammans.
/Christine
Vet att jag inte ska tänka så mycket.

Kk låter så fult.. ni har hur som helst en relation.. i första hand då en sexuell relation.. det är ofta det första steget.. inte alltid det leder till hela kittet.. men vi människor är sexuella av oss och söker sexuella relationer!
Hur många är det egentligen som håller varandra i handen i flera år och har sin första sexuella relation på brölloppsnatten?
Vi lever i en modern värld.. och vi behöver inte gifta oss av familjeskäl utan söker en person vi attraheras av och trivs med.
När vi väl träffat denna så kanske vi gifter oss.. åtminstone om man får barn.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Jag hade en kk som var mycket så, bjöd på massor av saker, höll hand osv. Men det var aldrig något mer från varken min eller hans sida, han var bara den typen av person.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.