Hur tänker killar egentligen?
Hej!!
Jag har ett litet hjärnspöke som inte kan lämna mig ifred och jag skulle gärna vilja lite infallsvinklar från killar här, men även andra tjejer!
För en ca 6 månader sedan träffade jag en kille på en fest och man kan mist sagt säga att det slog gnistor i luften. Det blev dock inget den gången då jag var upptagen. Vi träffades igen för ca en månad sedan och han gjorde klart ganska tidigt att han var förvirrad och inte ville gå in i nåt seriöst men visade sen också att han var öppen för lite kul. Eftersom jag då visste att det inte skulle bli nåt mer gav jag upp spärrar som jag kanske annars hade haft, om jag tänkt att det varit något att satsa på. Vi kysstes och sov ihop. Vi pillade lite om man säger så och jag gick ner på honom, dock bara en väldigt väldigt kort stund som för att retas. Vi gick aldrig hela vägen.
Jag brukar aldrig vara såhär snabb med att vara intim med någon utan är ganska "duktig" på att hålla dom intresserade lite längre och visa att jag inte är lätt (menar inte att låta fin i kanten, det har bara med min moral att göra). Men eftersom att jag tänkte att jag inte visste om jag någonsin skulle se honom igen och att han ändå inte ville ha nåt mer så tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på att ha lite roligt.
Då till summan av det hela:
Jag kan inte komma ifrån tanken av att känna mig lättfotad, att han säkert inte alls finner mig intressant på något vis längre nu bara för detta. Jag vet att jag alltid överanalyserar sånt här. Vad tycker jag om honom? - Tråkigt att han inte vill mer men jag ser inte ner på honom för det vi gjorde och jag hade gärna träffat honom igen. Tycker han detsamma om mig? Kan ju tillägga att han fick jobba lite och jag inte la mig ner och särade direkt… :P
Shoot. Vad tror ni?

Anstränger han sig inte för att ni ska ses så är han inte intresserad. Simple as that.
Sen tycker jag att du ska glömma det där med lättfotad. Du får ligga runt precis hur mycket du vill :) Det är kul. Tycker andra att man gör fel så är de bara avundsjuka eller har tråkiga liv så de måste förfasa sig om vad du gör :P
Jag ser inte att du gjorde nåt fel eller är sämre än nån annan. Jag har heller aldrig sett ner på en tjej om det blir intimt ganska omgående. Du pratar om lättfotad. Som kille "läser" man in hela tjejen. Sättet hon är på, hur hon talar, ordval, klädsel. Allt detta bygger upp en karaktär. Om det råkar bli intimitet tidigt så är bara det en liten del i ett stort pussel.
Jag tycker du gör rätt som tar för dig av livet. Han i sin tur kanske inte vet vilken fot han ska stå på men jag tror han tänker på dig. Jag tror inte han tar lätt på den intima stunden och glömmer. Episoden kan ju vara hans största detta halvår? Hoppas du fick hans mail. :-)
Du är inte moralisk, du är gammeldags i ditt synsätt bara ;)
Om du vore moralisk så skulle du helt enkelt inte gjort det du gjorde, eller göra saker för att visa dig som något bättre än du är. Nu gjorde du ju allt det där som du sa att "jag är inte DEN typen av tjej" ;))))
Grejen är att en del killar ogilla sånt beteende (Dubbelmoraliska och det är oftast killar som inte riktigt tänkt längre än näsan) och sen finns de vettiga männen, som inte bryr sig om sånt där. Klickar det så klickar det. Njut nu av att du iaf fick en natt med den här killen, blir det inte mer så beror det INTE på att du "var lite lättfotad" med honom på er första kväll. Han var ju dessutom inte någon random från gatan i fyllan och villan, ni har ju träffats förr och du attraherades redan då av honom.
Njut och lev livet. Slappna av.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Han gjorde ju samma sak. Tycker du att han är lättfotad?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Personligen känner jag fler som har rajtan tajtan på första kvällen än de som väntar till ex. "tredje dejten", för det spelar ingen egentlig roll när man verkligen är intresserade av varandra.
Det kan inte vara så att du bara känner dig lättfotad för att du på ett sätt gav honom något han inte skulle fått om du inte hoppats på något mer seriöst?
#2 Skönt att höra att det är så, för det är så jag tänker om en kille också. Man kan ju ganska lätt avläsa om han är så attraherad av nån så det är omöjligt att hålla tillbaka eller om han går efter allt på två ben, så att säga. Man är väl tragiskt nog så van vid att tjejer inte "får lov" att ta för sig. #4 Jag förstår helt vad du menar! Det jag menar är väl snarare att jag inte har några problem med att ha kul eller ha one night stands med killar jag inte har känslor för. Men med den här killen känner jag ju något och jag vill väl helt enkelt inte ge "fel bild" av mig själv.. Nåt sånt.. Makes any sense?! #5 Jo, så är det nog faktiskt. Hade jag vetat att jag skulle fortsätta träffa honom igen så hade jag velat vänta med att vara för intim för att jag inte bara vill att det ska handla om sex. Nu blev det lite 'ta tillfället i akt' för att det kanske hade varit det enda vi fick tillsammans. Sen i efterhand har man ju ändå en del förhoppningar kvar och tänker över om man var för impulsiv eller inte.
#6 Att bara killar få ge utlopp för sina sexuella behov är tack och lov något vi lägger längre och längre bakom oss.
Du tänker att det bara skulle handla om sex om ni började relationen så? Är det så du själv skulle se det eller är det vad du är rädd skulle hända? Känner du några där så är fallet?

Jag har inte känt att killar haft ngt emot att jag "lekt av mig" bara ngn osäker idiot. De enda som någonsin haft ngt negativt att säga har varit någon pryd tjejkompis som varit singel och inte vågat ha kul. Min kille tycker bara att det är bra, han vill inte ha ngn osäker liten oskuld :) Och ja, han sov hos mig innan vi ens börjat dejta.
hur killar tänker det vet jag inte, det skiljer sig från individ till individ. att fundera på hur killar tänker och diskutera kring det är att skrapa på ytan, det ligger inget djup i det. men det ni gjorde ligger på en helt annan nivå en vad vanliga generaliseringar ligger på eller hur. det som man kan diskutera kring nu är ju om honom, och vad han är en för en person och så vidare.

Du överannaylserar!
Både dig själv och honom!
Ni är väl vuxna nog att ge och ta?
Hur killar tänker generellt kan jag inte uttala mig om, men det har såklart hänt att jag inte alltid tänkt med hjärnan.. lite beroende på situation.
Och vet du vad.. vi lever i en modern värld.. vill du träffa honom mer så är det upp till dig att höra av dig.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.