Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1746 ggr
Castiel.
2014-09-22 17:45
0

Hur beter man sig?

Jag har nyligen träffat en kille som är 3 år yngre än mig, och jag får känslan att han verkligen gillar mig. Nu för några minuter sen frågade han varför jag inte hade en bild på mig själv som profilbild på Facebook och jag sa att jag inte gillar hur jag ser ut, efter det skrev han att han tycker att jag är söt. Han uppmuntrar mig att ha en bild på mig själv, vilket jag tycker om hos en kille. 

Jag känner mig bekräftad när jag pratar med honom och jag får känslan att han verkligen gillar mig för den jag är och inte dömer mitt utseende. Frågan är, hur fan beter man sig i ett förhållande? Jag blir så himla awkward och obekväm när jag är med en kille och vet inte riktigt hur jag ska bete mig. 

Hjälp?

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Aleya
2014-09-22 17:50
2

Min första fråga: har han sett dig? Annars låter det konstigt det du skriver om kommentaren om att du är söt. Brukar väl inte bete mig olikt i ett förhållande som jag gör mot en vän. Förutom att sex och mys ingår. Lättaste beskrivning jag för tillfället kan komma med.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Karmatarerskanise
2014-09-22 18:00
1

Man beter sig som sig själv. Det kommer naturligt med tiden.

Castiel.
2014-09-22 18:03
0

Vi har träffat varandra i snart 2 veckor (vi går samma kurs hos AF) så vi har pratat med varandra, umgåtts på rasterna, vi har varandras telefonnummer och Facebook. Dock så har vi ju bara känt varandra i 1 vecka ungefär.

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Castiel.
2014-09-22 18:05
0

#1 han och jag är båda oskulder och vi delar samma åsikter om sex; inte sex förrän vi båda är bekväma och definitivt inte efter de 3 första dejterna, det måste gå några månader innan vi har sex. Om vi nu kommer ha sex dvs. Han är en sån kille som inte värderar tjejens utseende, utan han går mer på tjejens välmående. Han är en person som väntar tills tjejen är bekväm och redo att ha sex.

[Yllhilda]
2014-09-22 18:37
1

Som de andra säger; var dig själv. Om du känner att du trivs med honom och har förtroende för honom så är ju allt bra. 🙂

KimE
2014-09-23 12:34
3

Alla värderar partnerns utseende så han tycker mao om ditt. Räkna antalet dejter, sett för många amerikanska ungdoms serier? Vänta tills det känns rätt det räcker gott.