Tips till mysig hemmakväll
Hejsan, först och främst så ursäkta om detta är i fel sajt! Har haft en verkligen skit dag, jobbet är uselt och pappa kom just hit och berättade att farmor ligger inne på sjukhus med blodpropp och är helt förlamad. Så idag har jag inte lust för annat än att gråta en skvätt och ha sällskap av pojkvännen.. Så tips tas emot! (Ps. Är knappast sugen på nåt sexuellt ikväll) Har redan funderat ut att jag inte kommer orka göra mat, så det blir när butikens (supergoda) hemlagade rätter. Sedan tänkte jag köpa en flaska vittvin, choklad och lite salt kex.. Tips på ost till salt kex? Själv köper jag bara en massa olika och hoppas på att de är bra, men minns aldrig namnen på dem. Tkr om starkt smakande oster! Nåt annat? Badkar har vi inte och vi är sämst på att massera så sådant går tyvärr inte.. hyra film kanske? Netflix utbud är inte så hemskt bra..
om du hittar tryffel ost så köp den, godaste osten jag ätit, väldigt mild i smaken.

Vi gillar att spela brädspel på våra hemmakvällar :) väldigt trevligt med lite vin och snacks.
mjukost med pepparrot är gott! tex cantadou
Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.
Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.
Västerbotten + salta kex o sen ett vitt vin på det. DET är smak det.
Spela något sällskapsspel? Eller varför inte tv spel som man kan spela tillsammans?
Gå ut och rasta benen annars! Ta en lång promenad i sakta takt. Jätteskönt när det behövs! :)