Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1089 ggr
Smeagol
0

Står och stampar!

Just nu känns det bara som att jag står och stampar på samma ställe. Jag vill ha förändring i mitt liv, men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Jag känner mig otroligt olycklig. Jobbet känns bara skit, eftersom jag jobbar som extra personal så har man ju inget liv =( Man får bara jobba helger. Och just nu är det verkligen bara helg. Och vad skjutton ska jag leva på då?? På Alfa kassan får man inge hjäp. Nä, ush tråkig är vad det är. Funderar på att utbilda mig, men vet ej riktigt till vad?? Men valet står väl mella psykolog och veterinärsassisten. men då måste jag flytta =( Och så måste jag plugga upp begty och det är jag verkligen inge sugen på.

Min kärleks realtion går bara sämre och sämre, vet ej vad ja ska göra. Pratat med pojkvännen men han verkar inte förstå hur jag känner!?

Känns bara som jag står och stampar och kommer inte frammåt.

Känns som att jag bara snackar, men kanske de ja behöver!?

Karmatarerskanise
0

Ibland behöver man skriva av sig, även om jag inte kommer på speciella råd att ge dig.

Men kom ihåg, efter regn kommer solsken. Hur mulet det än må se ut just nu :)

kram på dig

Smeagol
0

jo, jag vet. men just nu ser jag ingen sol:(

Karmatarerskanise
0

*skickar lite soljus*

vanessa
0

Börja med att läsa, så att du får upp dina betyg. Det tar sin tid, så du hinner fundera på framtiden. Prata med din kille, för han är kanske mer förstående än du tror. Stöder han inte dig, och gör dig inte lycklig så bryt relationen.

Så plugga, ta allt steg för steg och du kommer att hitta hem så att säga. Då vet du mer om vad du vill bli, och beslutet blir lättare. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Smeagol
0

#4 hmm, när är inge sugen på att plugga, så jag tror jag lägger ner den iden direkt.

Realtionen går faktiskt bättre =) Har pratat ut med pojkvänne, klart att de finns saker kvar att utreda men just nu känns det bra. känns mycket skönare när man kan prata med varandra ialtället för att gapa och skrika.

susanne.s
0

#5 Jag kan må som du ibland och ha mina svackor men jag har kommit på att det är samma dagar varje månad, ca 7 -10 dagar före mens. Har du tänkt på det?

[SharpMissy]
0

Jag vill bara säga en sak:

Läs boken The Secret av Rhonda Byrne. Den är en bra push i rätt riktning, kanske? Den finns på svenska och även som film, om man inte vill läsa boken.

Smeagol
0

#6 nja, njo, det vet jag,. sisst jag fick mens blev jag ärligt talat helt dum i huvudet!! OMG, vet att folk snackat om PMS..och jag bara vad är det?? Hmm..men nu tror jag att jag lider av det?? Men hoppas att det bara var tillfällligt!! För det var f*n hemskt. fast då till din fundering nä det var efter den perioden som ja kännd de kännslor ja kännde. men de finns så mycket´att berätta, och pallar inte det just nu.

#7 Oki. är ju inte så haj på att läsa böcker så kanske filmen är ett bättre alternativ. men kan du inte berätta lite mera om vad de handlar om??

[SharpMissy]
0

Boken/filmen handlar om visualisering, positiva affirmationer och att kunna skaffa sig det man vill ha, alternativt lära sig att fokusera så man faktiskt inser vad det är man vill ha eller göra i sitt liv.

Smeagol
0

#9 oki. låter ganska spännande faktiskt. ngt tipps på vart man kan få tag på filmen eller boken för den delen??

[SharpMissy]
0

Du kan läsa mer om boken och filmen här:

www.thesecret.se

Du kan köpa dem här:

http://www.life-motivational-speaker.com/the-secret.html