Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 732 ggr
Tina-A
0

OT - Någon i Strömstad?

Jag letar och letar efter någon i Strömstad som ska åka till Göteborg eller Arvika eller någonstans där i närheten. Eller någon i Strömstad över huvud taget! Jag behöver hjälp att transportera ett litet djur i en liten transportbur och jag har hört av mig till flera olika budfirmor och kollat med SJ och sökt på forum men Strömstad verkar väldigt litet och jag hittar ingenting :(

Bor du eller någon du känner i Strömstad? Vet du någon som kan åka från Strömstad till Göteborg, någon dag nästa vecka helst?

Håller tummarna!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[jnordstrom]
0

Hej! Min kära far brukar jobba en del i Strömstad, han skulle säkert kunna hämta om det är någorlunda centralt i Strömstad och inte är en orm eller spindel! Sen kan jag utan problem leverera vidare till gbg. Jag kan inte lova något men kan ju kolla? Vilken dag är det som skulle vara bäst?

Tina-A
0

#1: Är det sant?! Åh, det skulle verkligen hjälpa sååå mycket!

Onsdag skulle passa allra bäst. Det är en jättesöt afrikansk pygméigelkott. Dom sover på dagarna och är stora som ett litet marsvin ungefär, borde vara väldigt lätt att transportera!

Tina-A
0

Eventuellt Tisdag också, tisdag är nästan ännu bättre, men kolla vad som funkar :)

Jag vet inte exakt var i Strömstad, men jag ska kolla upp adressen så ska jag berätta för dig vart det ligger. Jag antar att de skulle kunna ta sig lite mer centralt om det behövs!

[jnordstrom]
0

Jag ska kolla med honom :) annars kanske jag och Elton kan åka på en utflykt nästa vecka, så du får din lilla kotte :)

Tina-A
0

Det skulle betyda jättemycket, jag väntar med spänning på update :)

[jnordstrom]
0

Jag återkommer i morgon när jag pratat med honom :)

IamNinjaBoy
0

Nej onsdag passar bäst :) kommer va i Göteborg mellan 14.40 - 19.15 :) jag ska alltså plocka upp den! :)

Tina-A
0

Dom i Strömstad bekräftar att dom kan mötas upp centralt och lämna över kotten :)