Era julklappsidéer och tips
Julen närmar sig med stormsteg så jag håller redan på att fixa i ordning alla julklappar så att jag kan slappna av innan december månad börjar. Det är inte alltid lätt att komma på vad man ska skaffa åt sina nära och kära. Jag tänkte att här kunde vi dela med oss av våra idéer och eventuellt inspirera varandra. Jag vet att jag själv behöver lite flera idéer och tips!
Jag har hittills skaffat de här grejerna:
Påslakan och dynvar med Marvel tema - till min kompis som älskar superhjältar
Spypen - Till min systerson eftersom hans lärare har mobbat honom så han kan skaffa bevis på det här sättet eller bara använda det med hans vänner på skoj. Måste dock förtydliga att han får inte missbruka den!
Customized Leather Passport Cover with engraving - Till en riktigt speciell vän som jag tycker mycket mycket om och som jag reser ofta tillsammans med. Det kommer att vara personens namn ingraverad på framsidan och en "quote" på insidan där det står:
Travel
If you want to go fast,
go alone.
If you want to go far,
go together.
Fundera på att planera något annat kul med pass grejen men vet inte vad.. Skulle vara roligt att planera något gulligt äventyr för min speciella vän. Om någon har några tips, dela gärna med er. :)
Har ni några speciella julklappsidéer på gång redan?