1 årsdag
Vill inte ge bort en sak på våran 1årsdag, utan vill göra något. Bor i Norrbotten och allting finns inte här uppe, kom gärna med förslag! Funderar tex på att gå på spa tillsammans och sedan äta, eller äta och sedan gå på bio. Har ni några fler förslag?
Det är bättre att se bio först och sedan äta så kan man prata om filmen medans man äter. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Någon fin restaurang finns det säkert, och ja, bio först!
/Christine
Bowling, äta på någon fin restaurang, gå på bio, spela minigolf inomhus (ifall det finns sånt här uppe i Norrbotten någonstans…) mm…
Ni har inga andra tips än bio o äta? Något roligare typ :-)
Bor också i norrbotten och kan inte direkt komma på någon annan "fast aktivitet" som att bowla, äta middag eller gå på bio. Då får fantasin ta överhanden helt enkelt! Och det tycker jag är trevligast i alla fall 🙂
Förra alla hjärtans dag bakade jag och min pojkvän bullar, gjorde varm choklad och satte oss ute på kvällen i snön med några ljus i en sovsäck och tittade på stjärnhimlen och bara pratade. Personligt och jättemysigt! Det behöver inte alltid kosta pengar eller vara en "upplevelse" i den bemärkelsen. Jag tycker upplevelserna blir roligast om man gör något eget. På vår årsdag tog Martin med mig till en kennel som just fått valpar (av en ras vi är intresserade av att skaffa) och fick lära oss mer om rasen och gosa massa med valparna. Sedan var det loppis i stan, så då åkte vi på det efteråt.
Vad har ni för gemensamma intressen? Vad som är roligt är ju så individuellt… Sedan måste man ju alltid äta. Så att laga en god middag hemma eller gå ut tycker jag absolut är en god idé!
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Nu funderar jag helt och hållet på om jag ska göra något annat…
Börja på morgonen, massera honom en stund, gå och duscha tillsammans och sedan duka upp frukost åt oss.
Vad kan man sedan göra?
Funderar sen på att gå på bio och sedan äta efteråt. Eller äta först och gå på bio sen (bion var inte så bra tid för att äta efteråt) När vi kommer hem kanske vi myser, eller borde jag göra tex en efterätt hemma? Vad tycker ni? :)