Doften av peronen
Viste inte riktigt vart jag skulle lägga denna men . De finns någon jag tycker om och hen tycker om mig tillbaka vi klickar och är otroligt attackerade av varandra och otroligt förälskade efter 4 långa år är gnistan lika stark . Men jag har alltid velat identifiera hems doft när vi kramas om känner jag ingenting (alltså ingen doft )och absolut inte på ett dåligt sätt men allt går så fort när vi kramas men samtigit långsamt ,jag får inte fatt på doften det är som att hen är luktlös . Desamma var när hen vart i ett rum så sade min vännin kom och lukta det luktar så starkt jag kände ingenting medan min vänins fortfarande kände doften . Svårt att säga kanske men jag får aldrig grepp om doften vad kan det betyda. Ibland känns det som att våra kramar stressas igenom och att min hjärna inte kan registrera något mer en att njuta av kramen men senaste gången försökte jag identifiera den men jag kände ingenting .

Man vänjer sig väldigt fort vid lukter, jag har upplevt samma med alla jag bott ihop med, personens lukt försvinner efter ett tag, den känns bara om man inte setts på ett litet tag. =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag förstår vad du menar men vi bor inte ens ihop eller har någon slags relation Vi ses varje dag men inte så nära varandra. Det är de som är lite konstigt och jag är otroligt doft känslig och känner allt som luktar väldigt bra luktsinne med andra ord . Under de år jag kännt människan har jag aldrig jämnt lukten