Relationer iFokus

Relationer

Etikettdejting
Läst 2428 ggr
Nicklasangora
1

Den perfekta kvällen?

Lång historia kort. Mitt ex har fortfarande känslor för mig och jag älskar henne mest över allt! Så vi har bestämt att träffas imorgon för att se hur allt känns. Jag vill att kvällen ska bli perfekt! Så jag vill veta om det jag har planerat blir för mycket eller kanske för lite. Jag har bokat bord på en grekisk resturang (hennes favorit) när jag boka så fixade jag även så att det skulle stå 2 glas med champagne på bordet när vi kommer. Efter det så blir det bio och sedan får vi la se vad som händer. Några tips på något annat vi kan göra? Eller något jag kan ändra? Det här måste bli perfekt!

Andorr
1

Mest perfekt kanske det blir om allt kommer från dig?

[EvelinaL]
0

Gör, ge eller säg något personligt som hon bara kan få, höra av dig. Det finns 1000 romantiska saker som alla kan göra men bara få saker du kan göra, ta vara på dom.

Mr tony
2

Vad sägs om att inte överarbeta det hela? Om du nu vill slå på stort och få henne att falla utav chocken så får du nog komma på bättre än två " fixade" glas på ett bord. Bara dyk upp rak i ryggen, städad och väldoftande istället för nervös , svettig och fumlig så blir det nog bra.:) Mvh Mvh

Denna kommentar har tagits bort.
Nicklasangora
2

Svettig och flummig är inte min grej. Och min nervositet är inget jag oroar mig för. Utan ville mer ha tips på hur jag ska planera kvällen.

Cireea
1

Planera inte 🙂Det blir bäst när man bara "go with the flow".

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Mr tony
0

Du läste nog fel, Skrev inte flummig utan fumlig .

Halvdansken
0

Lite sådär att först käka och dricka vin och sen gå på bio. Alltså först sitter man o snackar och har det trevlig, sen ska man sitta tysta i 2 timmar o kolla film.  Jag hade skippat bion, så har man heller inte en tid att passa.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

pyromanen
0

Bio låter tråkigt, massa främmande människor runt och en film… ( om inte du råker veta att hon verkligen älskar bio och att filmen är helt i hennes smak?

[KB46ghx]
0

tycker du skall ha någon backup plan ifall det inte blir som du tänkt dig. :)

Intehärutandär
2

Hur gick det?

Nicklasangora
5

#11 Kvällen kunde inte ha gått bättre. Vi fick pratat igenom ganska mycket och allt kändes bra. Och bion blev faktiskt ett ganska bra avslut på kvällen. 

Tack för tipsen osv..:)