Presentation
Härmar Labolina_73. Hon gjorde en presentation av sig själv, och då vill jag också göra det! För jag är ganska ny här också.
Sandra heter då jag. Bor ihop med min sambo och vi är precis mitt i en flytt. Vi ska äntligen få större! WIE!… Hur som helst. Jag brukar väl mest hänga inne på Glamour tror jag. Men tittar in lite varstans också. Jag har precis fått mitt lastbilskort och vill nu ha ett chaufförsjobb. Får se hur det går med den saken…
Oj, jag vet inte hur man gör presentationer ens… så nu vill jag inte skriva nåt mer.
Hej Sandra
Först och främst önskar jag dig välkommen hit du också!
Jag tycker att det är kul och bra med presentationer! Vi kanske rentav ska ha en egen tråd under kategorin Mingel för detta?
För övrigt är det trevligt att kunna lära känna varandra lite mer, och använda Mingeltrådarna mer eller mindre som "chatt" när man har tråkigt på kvällen….
Hej och grattis till kortet får man väl säga. Vill du ha chaufförsjobb så kan jag rekomendera att du blir kompis med någon med lite kontakter. Det är det bästa sättet att få ett BRA caufförsjobb. Men annars så söker dom ju folk till distbilarna stup i ett. Lycka till.

#1 tack o tack =) Jag tycker det verkar va en jättebra idé!!
#2 Tack så mycket. Känns jättebra! Äntligen! Känner lite folk på jobbet som kanske kan fixa jobb. J***a Schenker har inte ringt tillbaka till mig som de lovat så jag får söka mig vidare.
*vink vink*

HEj,,, heheh skojjigt att någon tar efter,, jag tycker att det är ganska trevligt att göra så som ny.. :-)
Dels för att ibland kanske man svarar i en tråd och ingen vet ens vem man är eller var man kommer ifårn,, då jag vet att man lär "känna" varandra på ett sånt här ställe.. :-)
hehe välkommen då.. ;-)

#5 Håller helt med dig =) Jag va ju in o´läste din tråd, men jag glömde säga välkommen. Så jag välkomnar dig i min egen tråd =) Välkommen labolina!
hej sandra :D
(varför är du aldrig inne hos oss på ridsport längre föör ? :( )