Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 2409 ggr
Aleya
2015-01-11 20:54
6

Er finaste vän.

Jag vill starta en tråd där man hyllar något som ens vän gjort för en. Jag vill börja med att den vännen jag vill tacka har funnits med sedan jag var 13, ev fyllda 14. Vi hade träffats innan. Men dagen då det var marknad och tivoli i byn så umgicks vi. Och efter det började historian. Vi har bråkat. Och inte talat vissa gånger. Men en sak är alltid sant: vi kommer till den andre då den behöver. Trots krig. Vi har nästan glömt varför vi bråkat. Men det kallar jag sann vänskap. Jag hoppas vi har många år till ihop!

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

molam
2015-01-11 20:58
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min bästavän är 4bent inte 2bent, hon har bokstavligt talat räddat mitt liv 2 gånger, och jag skulle sätta Mitt liv framför hennes, så länge jag har henne behöver jag ingen annan. Hellre låta mig själv dö än att låta hon dö

Alla pengar i världen skulle jag inte byta henne emot för utan henne hade jag förmodligen inte vart här idag.

Hoppas det var ok att hylla en 4bentvän?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

MissanTissan
2015-01-11 21:05
3

Även här vill jag hylla en fyrbent vän.

En hyllning till Alfy, en boxer hane som jag var fodervärd på för några år sedan.

När allt var skit i mitt liv och jag inte hade någon så räddade Alfy mig. Han var mitt allt. Han betydde mer för mig en det ens går att förklara. Det bandet vi hade kommer jag aldrig hitta någonsin igen. Det var så starkt, för jag räddade honom och han räddade mig. Jag saknar honom med varje andetag. Jag saknar hans okontrollerade dreglande när man hade mat framme. Jag saknar värmen dom kalla nätterna. Jag saknar hans blöta nos. Jag saknar allt.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

emmajensennn
2015-01-11 21:31
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill också hylla en fyrbent vän, en liten ponny.

Min bästa vän någonsin som alltid funnits där för mig. Hon fick mig alltid på bättre humör hur dåligt jag än mådde.. Hon gjorde mig stark!Det går inte ens förklara med ord mer att säga att hon är mitt allt.

Sedan kom den dagen vi va tvugna att sälja henne… Och det är snart 2 år sedan hon såldes. Det hugger fortfarande i mitt hjärta varje dag som hon inte är min. Jag hoppas på allt i världen att hon en dag kan bli min igen!

Finaste Ronja… Älskar dig mest av allt!

Länk till en video jag gjorde med henne:
https://www.youtube.com/watch?v=wWcw7EpBtIA

You can't make a rainbow without a little rain

VampireGirlElvira
2015-01-11 21:32
7

Min finaste vän är min man. Han stöttar mig och hjälper mig när jag har det som svårast i livet. (Och jag stöttar och hjälper honom också när han behöver hjälp med grejer.) Han hjälper mig när jag har Crohnes, och när vi ska prata med min läkare om vad man kan göra så att jag slipper ha ont varje dag. Han hjälper mig och skjutsa mig till akuten varje gång jag får riktigt j***a ont. Han hjälper mig med FK och AF. Han är min man och min bästa vän. Jag vet inte vad jag hade gjort utan honom.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

fruktgumman
2015-01-12 08:44
5

Min sambo är helt klart min finaste vän. Den som alltid finns när jag behöver prata och när något har känts tungt. Han är en klippa som alltid ställer upp.

Att han stått ut med mig i 17 år är ju bara det en bedrift🙂

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Devya]
2015-01-15 14:52
0

Min bästaste vän är någon jag lärde känna för ca 4-5 år sedan. Vi har aldrig någonsin grälat för vi kommer så otroligt bra överens. Vi bryr oss verkligen om varandra och skulle verkligen göra allt för varandra också.

Hon bryr sig om mig och finns där för mig då jag behöver henne. Hon är en fantastisk människa och jag känner mig så lyckligt lottad för att ha hittat henne. <3

[JenniN]
2015-01-15 15:11
1

Min sambo, är helt klart den finaste vännen jag har haft. Jag har haft många vänner innan honom som jag har trott har varit de bästa vännerna som jag kommer ha för alltid. Det var inte förän jag träffade min sambo som jag förstod vad sann vänskap innebar. 
Även om det har stormat en eller två gånger dessa sex år så har vi alltid varit starkare tillsammans.

Ung1969
2015-01-17 16:58
0

Vill också hylla min kära vänner som aldrig vatigt där ovs som uppstått och de är mina kära djur så ofantligt trogna. De säger inte mycket men ger en så ofattbart bra hjälp i de allra minsta och största stunderna tack och lov .

[Tilde]
2015-01-18 00:03
0

Min bästa vän träffade jag på högstadiet. Jag blev utfryst från min kompiskrets och började istället umgås med henne och hennes kompisar. Vi klickade direkt och blev bästa vänner, oskiljaktiga! 🌺 Visst har vi gått igenom några svåra tider och bor nu i olika länder och har helt olika liv… men vi håller kontakt via e-mail och jag saknar henne massvis! Hon räddade mig trots allt ur en riktigt jobbig period. 🙂

Jazmin1e
2015-01-18 01:24
0

Jag vill hylla min vän som jag träffade när jag började gymnasiet för några år sedan.  Jag tror inte hon vet det själv, men hon har hjälpt mig så mycket med mitt självförtroende. Fått mig att våga så mycket i livet. 🌺