Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1859 ggr
My Morin
0

"Hejdå för alltid"

Hej alla. 

Jag har berättat om en kille innan som heter Wille. Vi var tsm för två år sedan då var både han och jag jätte kära i varandra. Sen gjorde vi slut, och han blev jätte sur på mig (Varför vet jag inte) Sen för typ en månad sen sa jag till honom att jag fortfarande älskade honom. Han sa till mig att dra åt helvete typ….. Jag gjorde de och brydde mig inte om honom. För typ 2 veckor sen kom han tillbaka och bad om ursäkt för det han hade gjort men redan då kände jag att han inte menade de…..    Dum som jag var förlät jag honom. Då sa han att han tyckte jag var snygg och sexig och ville ha bara bilder på mitt ansikte… Men sen började de gå lite för långt. Han började runka till dem bilderna. Då kom han och frågade efter en naken blid. Då blev jag jävligt  sårad och förstod varför han hade tagit kontakt  med mig från första början. De blev jag väldigt arg och sa till honom

" Vem e det som ska vara sur, de e fan jag. Du e ju falsk" 

Då sa han "Jag tycker ju inte ens om dig" 

blev jag förbannad och sa " Nu bestämmer du dig! Antingen så stannar du i mitt liv eller så går du kommer aldrig tillbaka" 

Då sa han " Hejdå för alltid" 

Jag blev väldigt ledsen men jag försöker glömma honom…  Men tycker ni att jag gjorde rätt, att strunta i honom??   

Tacksam för svar. ( Tack för att denna sidan finns, när man behöver lätta sitt hjärta lite❤️)

ChristineL
17

Be honom dra åt helvete! Finns ingen anledning till kontakt, ta bort honom bara.

Maria
9

Du behöver inte ens fråga om du gjorde rätt.😉

Klart du gjorde…..

/Maria

[JenniN]
5

Ja du gjorde rätt, nu är det bara att gå vidare. 
Tänk vad mycket det finns att upptäcka i världen!

My Morin
1

Idag frågade han mig "Hatar u mig nu" Då tänkte jag "vad fan tror du??"

ChristineL
12

#4 - Ignorera bara. Blocka honom där du kan så slipper du skiten.

P4go
3

Varit i exakt samma sits.. Jag var jätte kär i killen och han lekte bara med mig :/ 
Det var längesen nu dock och idag har jag världens goaste killes sen två år tillbaka :))

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.