SeaHawk!
Efter gårdagens lilla diskussion om tysta medlemmar och Kvinnor som censurerar sina män, blev jag först lite irriterad men så kom jag på en liten idé.
Skulle du, som sajtvärd inte kunna ha en egen tråd, där Kvinnor som vill och vågar kan ställa diverse relationsrelaterade frågor, för att få ett ärligt, manligt perspektiv?
Det tror jag hade spetsat till drinken lite…
~ Vågar man inte höra svaren, ska man inte fråga ~
Nu svarar jag, eftersom SeaHawk ligger i sängen här bakom mig och har loggat ur. Jag har dock läst frågan till honom.
Han får svara dig imorgon på detta, däremot nappar jag direkt på idén! Jag tycker vi inrättar en tråd som heter
Män svarar
där inga Kvinnor är välkomna annat än med sina frågor. Detta finns även på andra diskussionsforum, men svårigheten ligger i att få fruntimren att hålla tyst, tyvärr. Men jag tror jag lägger ett sådant forum här inne, och konsekvent tar bort kommentarer och svar som inte kommer från män, vad tror du om det? Låter det bra?
Detta kan tolkas könsdiskriminerande, men jag ser det snarare som ett sätt att kvotera in männen i relationernas värld där vi Kvinnor är överrepresenterade pga vår ständiga vilja att diskutera och älta tankar och problem gällande relationer.
=)

Jo, visst är det så att det inte är könet som skriver svaret, men lite kul hade det ju ändå varit, om man vill ta paus från PK-bänken.

Go for it
Jahopp… då får man väl göra så, men jag väntar mej mycket stark moraliskt stöd från marnyman och andra killar… eller är det bara kille som i Ryttarn oxå här? Nåväl… det är väl bara att köra på och se vart det hamnar.
Tillsammans är vi enade. Nu är jag inte i relation just nu, men kommer ändå ta mig friheten att svara när det finns något att säga :o)
mvh Martin
#8 Klart du ska svara juh. Relation eller inte, du har nästan fördelen av att kunna tänka som en man hela vägen nu då..
#9 Det brukar jag alltid göra :o)
Ett liljeholmens går upp…. är det därför jag inte är i en relation? :o)
mvh Martin