Relationer iFokus

Relationer

Etikettsingel
Läst 2961 ggr
parize
0

gör jag fel?

Jag vill prata med nån jag känner men allt för många känns fel att prata med gällande det här, så jag vänder mig till er. jo läget är att jag för några månader sedan blivit singel. Vi hade provat länge men det går inte. Det gick ca 2 månader sen va jag med en annan kille, för att ja ville o för att ja o mitt ex skulle ju separera oss… vi hade lovat varandra att om det skulle ske betätta det o det gjorde jag. Efter det hände det att ja o mitt ex hade sex. Se talade ja med han om att vi måste sluta ses på det sättet ( det är svårt för vi älskar varandra o vill ha sex) det gick ett tag o jag har nu haft sex med en annan… det här har jag inte sagt till mitt ex, för jag kände att det var brutet redan med då jag berättade. Problemet är att vi nu har vart med varandra igen o jag känner mig dum mot han. Han har inte frågat om jag vart med nån igen men tycker ni jag är taskig? Ja är ju singel o vi har inte lovat varandra nåt, men ska ja berätga att det skett igen eller? O igentligen ska vi väl ibte fortsätta ha sex då vi låser varandra o det förstör kanske ett nytt inledande till en bättre relation med en annan

_Fisken
6

Ni är ju inte tsm och då har ju inte han nåt med att göra vad du gör på din fritid. När du väl träffar en ny så kommer det där att lägga sig automatiskt. Frågan är om DU låser upp dig själv mentalt? Att detta liggande hindrar dig att gå vidare. Egentligen borde det inte det. Du vet ju vad som gäller.

pyromanen
6

Inga formella fel kanske, men det låter som att du inte riktigt vet vart du har dig själv?  Om jag vore i din situation skulle jag nog ta en liten paus från karlar för att hitta mig själv innan jag var redo för vidare äventyr.

parize
2

2 riktigt bra svar och era råd är bra o faktiskt ett av dem jag tänkt på.. satt här om dagen o tänkte att jag ska nog ta en pause från att va eller träffa nån ny eller kk eller så… ja jag låser mig mentalt så är det faktiskt TACK!!

parize
0

Ser tillbaka på de här inlägget ja skrev o ser att jag fortfarande är i samma cirkel. mår dåligt för jag vart med 2 andra o sen vart med mitg ex nu IGEN! Suck… ja gör mig själv illa. Mitt ex sa att han älskar mig osv. Visst det gör ju jag med, men det funka inte att vara tillsammans… hela sexbiten gör att jag tvivlar o funderar hela tiden ska vi försöka igen osv…. tror det handla om vanan man har tillsammans….. det är bekvämt att gå tillbaka till ett ex. det som också är jobbigt är att andra ser att det är galet att ja ens är med han, umgås. Han är inte så högt uppskattad i våran krets pga att hur han behandlat mig. O ändå gick jag hem med han för nån dag sedan…. blir så jävla less på mig själv