Otrogen ia sms?
ska fatta mig kort.. Min kille va ut i går och drack med sin släkt.. Då redan vid 19 tiden smsar han ett gammalt ex som han skriver till att han saknar så mycket och att han saknar deras sex för det va så bra och han får inget sex hemma.. och att han vill träffa henne å massa annat Men här hemma spelar han bara dator och det blir då inte jag tänd på så sugen e ja ju verkligen inte.. dessutom har vi 4 barn som JAG tar hand om.. Det är jag som lagar mat det är jag som städar diskar tvättar.. ah allt sånt.. Jag tycker detta är otrohet.. Jag har tvillingar med honom som är 7 månader nu.. Vad hade du jort? är det otrohet? Min magkänsla vill ha han kvar men min hjärna säger släng ut fanskapet.
Kramar till alla <3
Du har inte pratat med honom? Konfronterat?
Jag hade gjort det först och sedan börjat fundera på vad man ska göra.
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
Med tanke på hur du beskriver honom så känns han som ett stort barn själv. . Jag hade nog föreslagit familjerådgivning för han verkar inte vara medveten om sitt eget beteende och den bristande respekten mot dig.
Inte okej någonstans. Varken sms-biten eller faktumet att han inte lyfter ett finger hemma. Jag skulle anta att detta pågått ett tag för er också och jag skulle inte bli förvånad om hans smsat sitt ex tidigare. Har ni varit ett par ett tag (vilket jag förmodar) vore det ju märkligt om han plötsligt efter flera år slänger iväg ett sådant sms och aldrig har tänkt tanken eller gjort det tidigare.
Skulle detta hända mig i längre utsträckning skulle det vara dörren som gällde. Hade aldrig låtit det gå så långt, trots att barn är inblandade. Men även just FÖR att barn är inblandade. Han verkar inte vettig och förtjänar inte det ni har.
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Han var som sagt på studentfest i går för hans kusin tog studenten.. så jag har inte kunnat prata med honom än för han ligger och sover.. Han va uppe på toa förut å då frågade jag vem hon va.. då sa han ett x. och ja frågade varför han bett henne gå in på toa.. Då svara han för hennes man va hemma så hon kunde prata ostört… Han e välldigt bakis och har nog ingen aning om va han sa när han vaknar sedan..
Och ja måste tillägga att ja brukar aldrig kolla hans telefon.. men i går så sa han det första han sa när han kom hem att d inte hänt nått me någon annan då börja ja enna fundera.. så säjjer man ju inte…
vi har varit tillsammans i ca 4 års tid.
och om ni tycker ja stavar som en kratta så beror det på att ja har dyslexi.. så ingen hakar upp sig på alla stavfel..
Nej FY!
Ut med honom. Verkligen inget kul med tanke på barnen, men det är faktiskt inte acceptabelt.
Han låter ju faktiskt som en skitstövel. Tvillingar på 7 månader är ju en utmaning/ett enormt arbete och ni skulle behöva hjälpas åt med barnen i allra högsta grad (dessutom två barn till, hur hinner och orkar du?). Om han inte finns där och är delaktig och dessutom klagar på att du inte har sexlust !? Fyfasiken vad arg och upprörd jag blir. Familierådgivningen tycker jag du ska kräva av honom att han ringer till och bokar tid. Visar han inget intresse/förändringsvilja/engagemang för eran relation och familj, då tror jag du har det bättre utan honom faktiskt. Sex-sms:a ett ex medan frun är hemma med 4småbarnen, fyfan! Om det är otrohet beror säkert på vem man frågar, jag tycker det är ett signsl om att han är en omogen, egoistisk skitstövel.
Tack för alla svar.. kände att jag behövde skriva av mig och uppskattar alla komentarer.. För mig är detta otrohet.. Jag vet inte om han jort så här tidigare utan att ja vetat nått.. han bor vis din dator så vem vet villka han pratat med .. men ah nu e det som det är.
Jag kommer nog be honom flytta men först ska ja prata med honom när han vaknar.. så får vi se va han har för försvar.. men d lär inte va bra..

Jag hade blivit fly förbannad i det läget. Han uppför sig som han bor på hotell och sen förväntar han sig att du ska vilja ha sex med honom, nej inte okej nån stans.
Plus att han sms:ar detta till sitt ex, totalt respektlöst tycker jag.
Jag hade konfronterat och berättat att blev inte det en ändring direkt är det bara för han och packa.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Prata med han först och se om ni kan göra något åt ert förhållande INNAN du bestämmer dig för att kasta ut han.
Nu är ingen särskilt insatt i er relationer mer än vad du säger här, men något säger mig att du har tillåtit det här beteendet från hans sida och det har blivit en vana att du tar hand om allt utan att säga ifrån. Det är kanske inte är en ursäkt, men ni verkar behöva prata om saker och reda ut vad ert förhållande och ansvar med barn verkligen innebär.
Själv har jag svårt att tro att han inte gör någonting hemma. Jobbar han? Tar han aldrig hand om barnen? gör han verkligen inget annat än att spela när han är hemma?
Red ut er situation innan du drar förhastade slutsatser är väl det smartaste råd jag kan ge.
Fy, det är definitivt otrohet, för mig.
#9 Han diskar om jag ber honom.. Han sitter facktiskt vid datorn hela tiden tillockmed när han äter. han tar hand om barna när jag e och tränar men då vill han att jag matar dom först så han slipper detta. Jag gör det mästa ja och jag har funnit mig i det.. Men att han går bakom ryggen på mig är inte okej.. så jag överdriver inte när ja säger att han spelar gämt för det gör han.. Så fort han vaknar sätter han sig där och han går därifrån om han ska på toa elle om han e trött.. Men han brukar oftast somna i sin data stol.. Nej han har inget jobb han är sjukskriven.. jag är mamma ledig och väntar me å få börja jobba så fort dom minsta kan gå på dagis..
Jag har låtit detta pågå jag vet det.. och det e väll ca under 2 års tid.. Men jag har funnit mig i det.. Grejjen e att ja trodde han älska mig för det säger han varge dag. välldigt ofta.. trodde aldrig att han skulle göra så här..

Vet att jag förfärats av din karl i ngn tidigare tråd, och att du låter det pågå. Nu ännu mer… Jag hade kastat ut honom för flera år sedan.
Eftersom att han sms:ade sitt X när han var full så säger det nog en hel del. Jag brukar säga att när man är påverkad, det är då sanningen kommer fram. Jag tror det är bäst att bryta med honom medan barnen är små och ge dig själv chansen till ett bättre och roligare liv. Det är inte acceptabelt att överlåta allt ansvar på en vuxen när man är två. Om du inte är redo att sparka ut honom skulle jag också föreslå familjerådgivning, men det verkar som att du har en tanke vad du ska göra. Hoppas det går bra för dig, lycka till!
jag tror att ni måste gå till en familjerådgivare och att ni båda måste ta samma ansvar i hushållat för att dehär ska funka klart du inte vill ha sex efter att ha jagat runt 4 barn hela dagen samtidigt som han vill de då han är pigg och inte gjort något vettigt på hela dagen.
Men det är många som tycker det är jätte skönt att gå till familjerådgivare men att allt helt enkelt har pågått för länge man litar inte på varandra även om allt i hushållet och relationen har blivit bättre. för mej låter detta som ett sådan fall.
Jag förstår inte att du är tillsammans med honom ännu! Jag hade kastat ut honom för länge sedan.
Ja, familjerådgivning för barnen skull, men man kan ju se i tråden att du själv vill bli av med honom. Så om ni är ihop endast för barnen så borde det ta slut på ett eller annat sätt.
Spelberoende verkar han också, så att han ska ensam ta hand om barnen verkar inte heller klokt, men du förtjänar ju ett liv senare när du bor ensam med barnen. Så under familjerådgivningen borde ni reda ut när han ska ha barnen och när ni ska ha barnen. Se om det finns någon hjälp för spelberoende också.
Nu gick jag händelserna i förväg, men att ni splittras låter som det bästa. Din magkänsla vill ha honom kvar, men är det för att han är dina barns pappa eller för att du älskar honom?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Vad kan Familjerådgivningen göra? Han kommer troligtvis o spela ett spel där om han ens går med dig dit.
Du kan gå till F.rådgivningen SJÄLV och prata. Jag håller fullständigt med föregående klunga av talare. Separera! Du kan inte göra om en zebra till häst.
Familjerådgivningen kan göra massor! Man kommer mycket längre i ett samtal som någon annan (och dessutom ett proffs!) styr. Om man anklagar varandra och/eller går i försvar, vilket är väldigt lätt hänt, så blir man tillbakaplockad och samtalet fortsätter så att man kommer vidare.