Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1092 ggr
Förvirradtjej
0

Present till pojkvän

Tänkte ge min pojke något. Då jag känner för det och vill visa hur mycket jag tycker om honom. Alltså ingen födelsedagspresent utan mer en vardagspresent! Har ni några bra förslag? :)

Calcifer
6

En upplevelse! Planera in något kul ni kan göra ihop som han gillar, som du kanske i normala fall inte skulle tycka vara jättekul. T:ex om han gillar en viss sorts film som du kanske inte gillar vanligtvis, bjud honom på en sådan film på bio! Eller hyr en sådan film och laga en middag som inte är din favorit men hans!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Grädd]
2

Det behöver inte vara något "stort" eller dyrt. Det som uppskattas är när någon annan verkligen tänkt på mig och vad jag gillar. Säg att jag älskar att vara ute i skogen och plocka svamp och han ordnar en dag där vi gör det tillsammans för att han vet hur mycket jag tycker om det. Det gör ju så mycket mer och blir en helt annan uppskattning än om han skulle bjuda ut mig på en jättedyr restaurang exempelvis.

Ravynsfair
1

Planera och laga en go middag (behöver ju inte vara avancerat),  gör en supergod efterrätt och bara mys med honom mitt i veckan bara sådär.

Min skulle älska något sådant! 

#2 har också en grym idé, ägna en dag åt något som han är jätteglad i och som du kanske egentligen inte är så förtjust i. 

Kommer betyda mycket för honom att du ger hans intresse en chans :)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Förvirradtjej
1

#1 #2 #3 Bra förslag alla tre! Just nu funderar jag mest på en hemmakväll, fixa lite god mat, kanske tända lite ljus och se en film! Någon form av picknick hade varit mysigt med, men det blir ju aldrig fint väder här..

Ravynsfair
3

Picknick låter supermysigt men ja, vädret är ju verkligen sämst! 😴
MEN! Man kan ju ha picknick inne också, bunkra upp med kuddar, filtar, ljus runtomkring osv på golvet hemma!

Bygg ett tält av lakan som barn brukar göra och bara mys gärnet med något enkelt tilltugg, superkul ju! 
OBS! Skulle nog förespråka ljusslingor istället för tända ljus om ni ska tälta inne, brandrisken blir ju enorm! 

HÄR har du lite inspiration, engelsk text dock. 
(Gissa om jag blev sugen på att göra liknande?!)

Du får berätta hur det gick sen när när ni väl gjort detta 😃

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Bjallstal
0

Min sambo tycker om att spela schack . Hittade ett vintage i marmor för 325:- i en loppisgrupp på Facebook. 

Står fint på byrån på hans hemmakontor, tills han har någon här att spela med. För jag kan inte haha

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Förvirradtjej
0

#5 Ja det låter jättemysigt ju!! Det ska jag nog ta och göra, ta alla kuddar och filtar jag hittar. Man kanske borde baka något eller köpte hem lite godis? Tack för idén! :) #6 Åh, då får du lära dig spela med ju :) Min pojkvän kan schack lite smått, jag har dock aldrig förstått mig på det