Överraskning
Vad för överraskningar uppskattar/skulle ni uppskatta om er partner stod för den?
Söker tips då jag har fantasi som en hjärndöd guldfisk :)
Och ja, skriv gärna varför ni skulle uppskatta det!
Sånt som är personligt för mig, vill jag att min partner ska komma ihåg. Jag vill att min partner ska veta vem jag är, på samma sätt som jag vill vara personlig mot min partner. Jag lär mig snabbt om favoriträtt, favoritmusik, klädstil, smak, osv. För det är ju en individ man vill vara med, inte bara en kille vilken som helst. 
Och jag vill verkligen att killen ska gilla MIG, inte som vilken tjej som helst. 
Allt och inget, stort och smått :o)
Kan vara allt från att ha bokat en weekend i stuga, bara hon och jag - åka iväg och komma bort från vardagen, till att ha köpt biobiljetter mm.
Att möta mig i dörren när jag kommer hem från jobb, med ett nyupptappat bad - hjälpa mig ner där och sätta något gott snacks på badkarskanten och kanske en liten wirre till, medan resten av lgh luktar gott av maten som står på spisen.
Eller, att ta med mig ut på restaurang.
Eller, att åka iväg till något ställe hon vet jag gillar (är svag för havet, Kåseberga är fint och god rökt fisk dessutom) på liten utflykt.
Ja, det finns hur mycket mer som helst, men egentligen är det inte vad, utan varför och när. Har lite svårt för saker som skall ske en viss dag (typ julafton, födelsedag), mycket roligare att få när man minst anar det för att någon tycker man är värd det (och likadant att ge i samma lägen).
mvh Martin
Jag älskar att få blommor :)
Tyvärr händer inte det så ofta :/ Inte utan att jag "påminnt" om att man faktiskt kan överraska ibland.
Jag uppskattar väldigt myckte om någon lägger ner mycket tid och jobb för att verkligen uppfylla någon önskan eller dröm jag har, typ att åka och se något som kanske är svårt att få till eller något liknande. Men just att någon är osjälvisk och lägger ner mycket arbete och tid på något som jag verkligen vill. DET betyder enormt mycket.

För min del så hade jag blivit glad för en planerad upplevelse sedan kan det vara allt ifrån restaurangbesök till semesterweekend på SPA. Det viktigaste är att han har tänkt till. När man har barn krävs det dock lite mer planering än om man hade varit själv. Ett annat exempel är att han sagt att åk ner och hyr en film som vi kollar på tillsammans istället för att vi sitter framför varsin dator sedan barnen lagt sig.
Det som känns som enorm lyx nu för tiden är när vi kan sitta och prata bara han och jag utan att bli störd av att barnen pockar på uppmärksamhet hela tiden.
Jag instämmer med föregående talare, en planerad upplevelse, weekend och/eller Spa.
Fast när jag tänker efter så skulle jag uppskatta typ vadsomhelst som visar att han tänkt på vad jag vill ha och vad jag drömmer om. Det kan vara så enkelt att han köpt med sig något från affären, som är till mig och som han vet att jag tycker om.
Ja, jag skulle bli glad för vadsomhelst. En hårsnodd. Nånting.
Ja tänk va lite som behövs för att känna sig uppskattad.För min del är det den spontana kramen ,pussen,eller att han köpt med sig en kexchoklad till kvällsfikat..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

En kall coca cola som helt plötsligt står vid datorn.

Att han ringer/skickar ett sms och säger "Ville bara säga att jag saknar dig" Det är verkligen mysigt att få sånna meddelanden.