Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 965 ggr
[cilla 7]
1

Avslut på bästa sätt

Hej igen 

Fortsättning på min tråd att välja. Har under nattens många timmar funderat och funderat över hur jag någonsin ska kunna ha en bra jobb relation med denna person och kommit fram till att det är lika bra att jag med engång tar ett kliv bort och bollar över just denna kund kontakten till en arbetskamrat.

Kanske är det den fegaste utvägen men tror inte att jag kommer att må bra av att behöva träffa eller för den delen ha någon som helst kontakt med personen då jag inte har eller har tänkt tala om för honom att jag har de känslor jag har för honom Kanske har han redan räknat ut detta eller inte. som sagt spelar det mindre roll men jag känner att för mitt eget välbefinnande och för att känslorna ska svalna fortare så behöver ta ett steg bort.

Men nu till det jag inte riktigt vet hur jag ska ta tag i. Borde jag skicka ett medelande där jag  tackar för ett bra sammarbete och att han fortsättnings vis får kontakta min kollega om det upp står problem eller han har några frågor. eller ska jag bara strunta i detta och i och med detta riskera att han tar kontakt med mig?

Vore hemskt tacksam råd ang detta.

OlgaMaria
5

Klokt! Jag tycker nog att du ska bolla över till din kollega, och inte säga något till kunden. Skulle han höra av sig på mail vidarebefordrar du det bara till din kollega. Om han ringer kan du lite diskret bara säga att din kollega ringer upp. Är nog bäst att inte göra en grej av det.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[cilla 7]
1

#1 Ja det låter ju som klokast att göra på det sättet . Tack för hjälpen.

Urhasten
0

Det tror jag också på, som #1 nämner. Lycka till kloka du! 🙂

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️