Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1042 ggr
Azeman86
2

bröllopsöverraskning på dop + bröllopsklänning

Har ni nå tips på bröllopsklänning för större kvinna? Gärna något som täcker armarna lite så att de inte syns så mycket.  Och inte en allt för dyr en. :) 

Vill även gärna ha tips på bröllopsklänningar som ser helt vanliga ut, lite alldagliga men extra fint ändå. 

Vi funderar på att överraska med ett bröllop till våren då vi även döper vårt barn som kommer förhoppningsvis om några få veckor. Vi har dock inte bestämt oss riktigt om hur vi ska göra om jag ska stå där fram i på dopet med en liten extra fin klänning som bröllopsklänning - men som inte skriker bröllop på G men ändå passande för det och för dopet, eller om man ska smita ut och byta om. Får se! :) Vi tänkte dock överraska om bröllopet efter att dopet är avklarad, någon som har gjort nå liknande? 

Och lite andra frågor om det, vad kan man bjuda på för mat osv? =)

Gaara
2

Kolla in forumet "Bröllopstorget" där kan du få svar på alla dina frågor. :)

[Forest]
0

Har vart på två dop där det vart giftemål+ dop :) Då har dom vart uppklädda för giftemålet. Tips på klänning jag skulle satsa mer på klänning och en tunn kofta eller passande till om du inte hittar en klänning som du trivs bra med :) har ingen aning vad du gillar för klänningar men här tipsar jag ändå kolla lite på http://www.bonprix.se/kategori/dam-stora-storlekar-klaenningar/

man kan ha lite fint i håret är man korthårig så kan man trolla in lite blommor ändå :D Lycka till och många lycko önskningar till Er

OlgaMaria
0

Din blivande man kan först gå in med er bebis och ställa sig där framme. Sen kan ni spela ingångsmarsch och så kommer du i din brudklänning. Alla kommer fatta att ni ska gifta er och det kommer bli världens överraskning. :-)

Sen kan ni antingen ha vigsel eller dop först, spelar inte så stor roll, ta det ena efter det andra helt enkelt. Det enda ni behöver är någon som kan hålla bebis under vigseln, men ni kanske ändå ska ha faddrar eller någon som ska medverka under dopet och då behöver de bara veta att de ska hålla bebis en stund under dopet.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus