Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1400 ggr
Samida
1

Varför så nervös?

Det slår aldrig fel! Var gång som jag ska hälsa på honon så blir jag så nervös. Jag känner ingenting till en början. Allt är bra! Sen när man är inne i hans stad, då kommer det från ingenstans. Det är ju helt ok att bli nervös om det är första gången eller så, men nu har vi ju setts ett antal gånger och jag har ju varit hos honom tidigare! 

Någon som känner igen sig? Varför blir man så här? 

Ibland är man så nervös så man skakar. 

Inga större problem med detta de gånger han kommer hem till mig.

[rutt]
0

Om du förklarar lite närmare kanske nån kan hjälpa. 

Din första? 

Något annorunda med denne?

Känner du såhär i andra situationer?

Kan ju vara så att du har dåligt självföreoende eller att du i allmänhet är rädd att nåt ska gå fel, men att det lugnar sig när du lärt känna honom bättre. Eller kanske att du egentligen inte trivs med honom men att du ändå vill ge det en chans.

Samida
0

Jag har träffat killar förr och givetvis så har man ju då varit nervös de första gångerna. Denna har jag ju träffat ett antal gånger, både hemma hos mig, hos honom och även ute. 

Nervositeten släpper nästan direkt när jag väl har kommit in innan för dörren!

Ravynsfair
0

Det är inte så att du börjar då känslor för killen?

Jag var sådan de första månaderna i mitt o sambons förhållande, haha. 
Toknervös så fort vi skulle ses men lättade när vi väl stod där. 🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

[Forest]
0

Känner igen detta jag var så självsäker när jag prata via datorn med min man och när vi träffades vart jag nervös. Inte alls min grej innan att bli nervös, men kan tänka mig han fick mig att bli nervös på ett konstigt sätt. Som 3 vart det bättre när man väl stod där tack o lov för det :)

Ebolaa
0

Nå, inför personer man gillar så är det inte ovanligt att man blir lite nervös för, och speciellt om man är lite osäker av sig :)

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.