Kuponghäfte
Har ni gjort/köpt kuponghäfte till din flick eller pojkvän? Det enda jag hittar på nätet är sexhäften och det är inte riktigt vad jag är ute efter utan mer små söta grejer som kan förhöja en übertråkig tisdag för sambon.
Har ni något annat bra tips på en julklapp till en sambo som inget vill ha? :P

Gör ett eget häfte med roliga saker att välja på.
>>>Malum domesticum<<<
Håller med #1, gör ett eget! Då kan du ju välja precis vad du vill; frukost på sängen, laga hens favoriträtt, en massage, bio där hen väljer film osv. Finns så många roliga idéer. Häften kan du säkert köpa någonstans utan text om du inte vill göra ett eget. Rolig present 😃
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
Hur gör man? xD Jag gör det gärna själv men behöver tips, både till hur det ska se ut och vad det ska innehålla :) Jag har sån kass fantasi att jag nog kommer på två saker eller så..
#2 Tack, precis vad jag behövde! :) Du råkar inte veta vart det skulle kunna finnas utan text?
Jag hade nog tagit något lite tjockare papper och gjort hål på sidan (antal hål beror på hur stora korten ska vara) och binda fast dem med någon fin tråd. Exempel.
Skrev några tips i min förra kommentar men här kommer några fler: du tar någon hushållssyssla (som sambon inte gillar) en kväll, du ordnar en picknick, ni spelar hens favoritspel.
#4 Oj, jag svarade för fort i förra meddelandet tydligen! Ska kika runt, men är inte säker. Återkommer om jag hittar något :)
Hittade precis den här http://www.coolstuff.se/52-Weeks-of-Romance
Kanske kunde vara något, om jag inte får ordning på det på ett snyggt sätt :)
#7 Den lät jättegullig! Blir sugen på att köpa den till min sambo. Sällan det finns såna parpresenter som inte innehåller sex.
#8 Men precis, allt ska ju handla om sex om det är till pojkvännen..
# 0 varför ser du att et kuponghäfte måste vara likställt med sex… gör det till vad du vill om ett kuponghätfte är vad du vill ge.
#10 Problemet är att om hon vill köpa ett häfte kommer det handla om sex, de flesta såna spel handlar om sex. Därför föreslog vi att hon skulle göra eget.
#10 Som #11 sa :) Och därför kommer jag förmodligen göra ett eget. Och just för att när jag googlade fick jag endast upp sådana med sex.
#11…Eh… köpa ett häfte? Varför köpa ett häfte?
# 12 som du själv säger gör ditt eget häfte utifrån er relation…. handskrivet häfte,… webbaseetat häfte.. hur som…. ditt hjärta avgör till din partner.
#13 Har man dålig fantasi är det enklare att köpa ett färdigt om det går. Varför skulle det vara så negativt?
#13 För att det är enklare, mer tidseffektivt och ger bägge en överraskning? Alla har inte tid och lust att pyssla. Vissa är inte kreativa. Det är inget fel att köpa.
#14 å 15 säger inte att det är negativt men varför KÖPA ett häfte som inte passar en?
Och helt ärligt # 14 och #15 är det I dagens IT samhälle svårt att skriva ut något som passar ens persnlighet och ens partner?
PS # 15 kanske inte allt behöver vara tidseffektivt I en relation men gjort från hjärtat
Varför är du otrevlig? Nej, alla kan inte skriva ut. Och du har ingen aning hur deras relation ser ut, så sluta döma. Du är väldigt otrevlig och trångsynt just nu.
Det jag tycker är roligast med de jag funderar på att köpa är att det är skraplotter, och det kan jag inte skriva ut. Men jag har kommit fram till att jag köper de, och gör några själv 😊
Och, ibland kanske man kan behöva nya idéer. Jag ville ha en glad julklappstråd här. Tack #18 :)
# 18 antar du syftar på att jag är otrevlig utan att skriva till vem du riktar ditt inlägg.-Då frågar jag varför du anser mig otrevlig för att jag tror att TS kan göra ett mer personlig häfte till sin partner än att köpa något på nätet?
Var har jag dömt deras relatio någonstans, du får gärna klargöra det.,.du har galet livlig fantasi för det. Troligen för din inskränkthet du "anklagar" andra för att ha,
TS #19 vill du ha ideer på saker att skriva ut eller förslag PMA om du vill så kan jag ge dig förslag utan att dömas av andra
Den här tråden vart ju bananas 😂 Jag tror vi missförstod varandra allihop.. För att förtydliga, jag köper gärna ett färdigt, men jag gör gärna ett eget också. Nu blir det både och, tack för era tips :) ! Hörs via pm 😁
Jag gav fästmannen ett häfte med kärlekscheckar för något år sedan. Det köpte jag på Gallerix. I häftet fanns det checkar om massage, bio, filmmys, matlagning osv. Inget sexrelaterat.
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Tack! Ska kolla där :)