Svårt att sluta flörta.
Jag vet inte vad jag har för slags konstigt bekräftelsebehov. Det måste ju vara bekräftelsebehov antar jag. När killar och män tittar uppskattande på mig eller verkar intresserad så utnyttjar jag det. Jag blir flörtig men bara till en viss gräns. När det gått tillräckligt långt att dom kanske vill boka in nya träffar eller lära känna mig mer så drar jag mig tillbaka. Det har aldrig gått så långt som till sex heller. Jag bara använder blickar kroppsspråk, lite fräcka skämt som ibland anspelar på sex. Och många killar och män går igång och vill ha mer men då drar jag när det börjar bli för allvarligt.
I perioder håller jag mig borta från allt sånt där och stannar hemma men så är jag där igen och flörtar runt. Hur kan jag bli av med beteendet?
.
To be råttägare. For now webdesigner. https://neiwi.com
Skaffa en partner. ;) Nej men jag vet inte. Du kanske behöver professionell hjälp.
Jobba på din självkänsla. Behovet kommer falna då. Skaffa dig ett intresse. Bestäm dig för att uppträda med värdighet och självaktning istället. Många tjejer misstar sig på killar. De tror att bara för att de uppträder på ett lockande sätt och får killar intresserade så är de "bekräftade". Men i själva verket så kanske killarna inte alls bekräftar de vill bara ha sex med en som verkar vara öppen för det, nån som lockar. Om du påminner dig om det så kanske du inte blir lika frestad att söka den sortens bekräftelse. Plus om du uppträder mer sansat (är dig själv) så drar du till dig killar som uppskattar dig på riktigt.

Men gör det nåt att du är sådan då? Lider du av det? Måste du ändra dig?
Jag kanske inte lider av det själv men mer att det är ju taskigt att bete sig så.