Hur tolka det?
Hej, Jag skulle gärna vilja ha någon annans åsikt om detta. Det är så att jag träffade en kille för inte alls länge sedan och vi har varit på bara två dejter/träffar. Vi har messat i princip varje dag sedan vi lärde känna varandra. Killen i fråga har ett barn på ca 3 år. Jag har aldrig dejtat nån som har barn från ett tidigare förhållande. Nu ville killen att nästa gång vi träffas skulle det vara hos honom vilket betyder att jag kommer att träffa hans barn för första gången. Hur ska jag tolka det? Är det för tidigt? Om rollerna skulle vara ombytta och det är jag som skulle ha ett barn från tidigare tror jag inte jag skulle låta min kille träffa barnet på tredje dejten. Vad tycker ni?
Låter tidigt. Men det är ju lugnt om du presenteras som en vän. Hur vet du att barnet inte är hos mamman då?
Du har redan svaret , vet du att barnet är hos honom när ni ska träffas ?
Jag vet att barnet är där eftersom föräldrarna har barnet vecka-vecka o nu är det pappans vecka. Och självklart sa han det även.
Om du själv tycker att det skulle vara tidigt om det var ditt barn så kanske du ska be honom ta det lite lugnt tills ni känner varandra bättre ?
Det kan också vara så att han inte vill dejta tjejer jättelänge ifall det ändå inte kommer funka mellan tjejen och barnet. Så han kanske vill se nu hur det blir för att veta om er relation har potential. 3-åringar lägger inte alltid så stor vikt vid nya människor. En 7-åring hade analyserat situationen desto mer. Så om du är intresserad av killen tycker jag inte du ska backa.
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus