Hot
Fick precis reda på att min kille och min brorsa bråkade för en två månader sedan. Min bror kom hem till min kille för två månader sedan och hade sällskap de satt och snackade. Min kille blev arg och skrek han tog tag i en kniv och tjejen sprang in i toan och grät och min bror puttade till honom. Dem är själva någorlunda tighta med varandra men min bror sa att jag skulle fråga min kille vad som hände för två månader sedan, att jag kommer att hata honom och lämna honom. Är det rätt sak att göra? Jag vill inte såra någon eller bli i mitten men vill inte vara med någon som hotar min familj. Så åskådare, gör jag rätt i om jag lämnar honom?
Prata med din kille först är väl det mest uppenbara svaret
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
Det är det jag gjort. Min bror sa att jag ska fråga efter vad som hände för två månader sedan mellan dem två för att det är något stort. Det är vad han har berättat, jag har ingen aning hur jag borde reagera. En del säger att det är något litet men det är dett ju absolut inte och det verkar dom han behöver anger management? Vad bör jag göra själv?
Var försiktig , en kille som drar kniv när han blir arg skulle jag nog akta mig för 😳
Grejen är att jag vet 110% att han aldrig skulle lägga ett finger på mig. Men borde jag lämna honom utav respekt till min bror då det är han som ville att jag skulle veta om det?
#4 Du ska inte göra slut för någon annans skull. Bara din egen om du känner att hans beteende mot din bror är oacceptabelt.
Ingen normal vettig människa drar fram en kniv på det sättet. Den jäveln som drog fram en kniv mot mig eller någon jag älskar hade åkt ut med huvudet före! Lämna omedelbart!
#6 Saken är väl den att hon bara har broderns ord på att en kniv ar inblandad?
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
#7 och varför skulle brodern ljuga om en sån sak? Jag förutsätter att hon litar på sin bror. Ingenting man skämtar om precis
Jag uppfattade det som att pojkvännen berättade det. Brodern sa ju till ts att fråga pojkvännen.
jag hade aldrig tillåtit att ngn drog kniv mot ngn av mina bröder 😐 skulle bett din bror berätta hela historien även om det alltid finns två sidor.
I love not man the less, but Nature more…