Orolig tror jag..
Min pojkvän hade på fyllan fått bröstbilder av sin ena tjejkompis, hon fyll han nykter. Han ringde mig i ren panik och sa att han hade bett henne dra åt ****** och att hon va blockad på alla sociala medier. Häromdagen frågade jag honom om hon hade försökt ta kontakten igen. Då jag trodde att de inte umgicks.. De svaret hag fick överraskade mig väldigt mycket. Då svaret va, "vi umgås, det hon gjorde va la inget." Sen va de inte mer med det, märkte på honom att det inte var en fråga han ville ha. För någon dag sedan satt låg vi och snapade och de blev mer och mer "het" 😉 När jag sa godnatt skrev han något i still med "vem ska jag sprutta över?" Trött och funderade skrev jag *tjejkompisens namn*… Jag hade nog inte brytt mig om det inte hade varit de att om mina killkompisar skickar hjärtan till mig så blir de ett jävla liv… Och hade de skickat dickpic hade jag aldrig fått träffa de igen… Vad hade ni gjort i detta fallet? Älskar honom och vill inte förlora honom så svartsjuk mycket möjligt.. Måste skriva av mig…
Vad spelar det för roll om han blockar henne och så om han ändå tänker umgås med henne?
Han ber henne dra åt pipan helt i onödan eftersom han säger att det som hände inte var en big deal?
Jag hade blivit skitbesviken/svartsjuk att de umgicks. Det är inte vänskapligt att skicka en sån bild till en "kompis". Han borde sätta en gräns. Ta avstånd från henne på ett eller annat sätt.
Så när dina killkompisar skickar hjärtan till dig så blir det ett himla liv?
Din kille kan ju knappast säga något om det så som han beter sig.
Jag har varit i liknande situation en gång, hade ett ex vars "kompis" skickade nakenbilder till han på Snapchat. Han var ärlig och berättade det för mig och eftersom hon gick över vänskapsgränsen så tog han avstånd från henne och blockade henne.
Din kille borde sätta ned foten. Det är knappast okej när man är i ett förhållande att ha kompisar som skickar såna bilder.
Ni två borde i alla fall prata om det, säg hur du känner över det. Respekterar han dig och har vett i skallen borde han förstå? Vad hade han tyckt om det var tvärtom liksom? - som du skrev , han hade inte gillat det!
Älskar/gillar han dig så kommer du inte förlora han över något sånt här, ej heller om du pratar med han om detta :)
Tycker inte din reaktion till detta är konstig i alla fall! Du tycker ju om han så det är väl klart att du inte gillar om någon annan skickar såna bilder till han.
Det är jättebra att du skriver av dig. Annars är det lätt hänt att man håller det inom sig, då blir man galen och låter det istället gå ut över nån annan..
Pratade med honom igår om de. Då ändrade han vem de var, (har flera komipar med samma namn.) Han påstod då att det var min ena tjejkompis som gjort de, så frågad henne om det stämde och isf varför. Hon erkände att det var hon som skickat bilden, men även att hon fick bilder tbx. bland annat en där de stod "kom och sug slyna". När killen fick reda på att jag visste blev han jätte sur, men erkände efter ett tag att det stämde. När jag frågade varför svara han att han va full..
Hade det där hänt mig hade jag nu pratat om dem som mitt ex och min f.d. "kompis"…
tjejkompisen visste inte att vi var tillsammans utan fick reda på de senare..

En kille som tycker att det är ok att skicka sådana bilder med den typen av text… Så jävla osmakligt. Hade det varit även om han varit singel. En sådan kille hade jag aldrig ens övervägt att vara i en relation med. Hade det varit min kille hade han blivit ett ex den sekund jag fick veta det.
#5 Ok, kompisen är ursäktad! Men killen verkar mer än lovligt omogen och respektlös, både mot dig och andra.
Det låter inte som att han är något att ha faktiskt….
Fy.
#7 Men kanske de ordnade upp det då hon fick veta att han var i ett förhållande? Hon visste ju som sagt inte om det här och då är det kanske ändå en annan situation.
må så vara att tjejen inte visste han var i ett förhållande , men han vet ju det ! Och då agerar man inte så här om man har en partner .
Ojj, hade totalt missat det ena inlägget från ts, att det var hennes kompis och att han även skickat bilder! Då blir det ju en helt annan sak. Jag skulle dumpat dem båda två, ärligt talat. Man kan nog hitta både bättre partners och vänner.
Usch, nej fy nu fick jag riktigt avsmak. Hur kan ens såkallade vän och ens pojkvän hålla på sådär? Väldigt osmakligt och ja, det där skulle jag definitivt kalla för otrohet.
#3 Hoppas du gjorde slut med båda.
Kan inte annat än att hålla med ovan. Dumpa båda.