Att finna en KK...
Hur finner man en kk, dam för min del, på detta nät.?
Bor i värmland, har sökt här och där.
Men, finns ju inte inget napp.
Kolla i jodel
Blogg: http://nouw.com/KpopLove
Tror inte det passar,
Norden är bra för mig.
Rent krasst så råder det generellt ingen brist på killar som vill ha sex. Så ska man lyckas måste man väl dels hitta någon som är intresserad av samma saker och sedan sticka ut såpass att personen faktiskt blir intresserad. Även när det gäller sex handlar det nog ofta om personlighet, jag vill i alla fall inte ligga regelbundet med någon jag inte gillar oavsett om jag är attraherad (vilket såklart är grunden).

I brist på livslång partner så skulle jag kunna tänka mig en fast KK!
Eh.. grejen är oftast att om det funkar så brukar det som regel leda till någon form av stadigvarande förhållande.
Dvs i princip så är det lixom samma grej, såvida man inte redan är upptagen med ett förhållande.. och vill ha KK vid sidan om.. av goda eller dåliga skäl.
Man får nog besinna sig och inse att enbart sex sällan blir mer än en kortare förbindelse.. iomed att de flesta utav oss faktiskt vill ha mer än bara sex, tex närhet, ömhet, kärlek, samvaro osv.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Var väldigt försiktig, någon kan utveckla känslor och den andra inte, kan man hålla det som KK, men det är jävligt hårfint och lätt trilla dit . Och då blir det komplicerat.
Jag hade KK ett tag som självskadebeteende, jag hittade via dejtingsajter, det är kanske svårt men det var så jag lyckades iaf
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Tackar för svaren, men hoppades på fler, och
en fin debatt.
T.o.m någon intressered 😈,
male only for female.
Detta är ingen kontaktsida. Och rent krasst finns det ingen universallmetod utan det är nog samma som att skaffa sig ett konventionellt förhållande man får fortsätta leta. Nätet, krogen, gemensamma vänner var man än känner att man hittar någon man klickar med och som har samma preferenser. :)
Inga nya åsikter?
#9 Du frågade väl inte om åsikter utan om tips?