Svårt att vara ifrån honom
Hej alla!
Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här men jag känner att jag behöver be om lite tips och råd. Jag blev tillsammans med min pojkvän i våras, då var det ett distansförhållande tills han flyttade till samma stad som jag i augusti. Vi var båda väldigt glada över att bo närmre och kunna umgås mycket mycket mer än innan. Jag minns dock inte när jag började få problemen som jag har nu, men det kom inte med en gång det är jag rätt säker på. Det är så att han bor i en liten lägenhet själv och jag bor hemma hos mina föräldrar fortfarande eftersom jag pluggar och inte haft möjlighet att flytta. Iaf, vi träffas åtminstone två/tre dagar i veckan och jag brukar sova över där nån dag under helgen. När vi inte är tillsammans håller vi kontakten ändå via sms och liknande.