kärlek
någon som har något förslag på vad man kan göra för mysigt med sin partner?
Spela brädspel, laga ny mat, ge varandra oljemassage, ut och promenera och avsluta med ett restaurangbesök, bada
Lägg er tidigt o ta med laptoppen o kolla på nån film tsm å käka popcorn!
#2 Popcorn i sängen 🤐
Man får väl öppna munnen o inte prata samtidigt!
Det där är ju så himla individuellt. Vissa tycker det är jättemysigt att tillsammans ge sig ut på en mils joggingrunda, medan andra hellre äter popcorn i sängen…
Jag och min sambo gjorde nåt på vår ettåriga förlovningsdag som iaf vi tyckte var väldigt mysigt.. Vi letade upp en lista på spotify med romantiska låtar och så dansade vi tryckare hemma i vardagsrummet :-)
#6 Det där brukar jag och min sambo också göra nu som då men med skillnaden att vi lyssnar på mina gamla vinylskivor. :)
Jag tycker att det är fjantigt och hejdlöst roligt. Vi dansar liksom inte tryckare utan mer ordentlig dans, vilken ingendera av oss behärskar särskilt bra så vi brukar trampa på varandras tår emellanåt. Det slutar med att vi slänger oss skrattande i soffan.
Det här är kanske inte romantiskt men jag och min kille tyckte väldigt mycket om att träna tillsammans på gymmet. Det var jätteroligt och vi kunde då stötta och pusha på varandra. Jag har typ de bästa minnena från gymtiden med honom. :)
Häromdagen var jag och min pojkvän och promenerade i botaniska trädgården, väldigt mysigt men där var ju inte så jättemycket att se med tanke på att det är vinter och snö. Det var mest för att jag aldrig hade varit där tidigare. Det är nog finare på sommaren! Efter det var vi och fikade på ett café. Det var riktigt mysigt! Och det kommer bli ännu mysigare att gå på stan när de har satt upp julbelysning på gatorna 😍
Annars tycker jag det är mysigt att åka skridskor, det är ju säsong för det nu. Och så kan man ta en kopp varm choklad efteråt 🙂
Jag och min sambo brukar åka till simhallen när det är "vuxenkväll" då de släcker ner i hela hallen och tänder ljus + sätter på lugn musik :)
Ibland köper vi var sin kaffe att ta med och går en sväng på strandpromenaden.
Vi gillar också att spela brädspel, titta på film/serie, laga mat ihop, bada badkar, lägga ansiktsmasker som "hemma- spa" och annat mysigt man kan hitta på hemma själv, i princip gratis :)
Jag och min partner letar efter bra spel på datorn, såna som man ska lösa gåtor, pussel och hitta ledtrådar för att komma vidare, för då kan båda två vara delaktiga även om det bara är ett "enperson-spel".
Geochaching. (felstavat) Leta skatter med GPS i skog och stad. Det kan man göra en, två eller fler. Stor tillfredsställande när man hittar gumman. Googla…