Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 889 ggr
kaba66
0

sexuell relation

Det finns en yngre kille jag träffar då och då..när han inte är i något förhållande. När han är det har vi inte kontakt med varandra. Men han kommer alltid tillbaks till mig däremellan. Men vad vill han mig? Är det för att han vet att jag finns där då han är singel eller är vi från samma själsfamilj och behöver varandra?

Scorpio97
4

Jag tycker det låter som att han träffar dig för sex när han inte har någon annan, men att han inte vill något mer med dig. Men det är ju bara han som vet vad han vill och vad han känner, så om du vill veta tycker jag att du ska prata med honom. Det är alltid bra att prata om vad man vill så att båda är på samma nivå, för om en vill mer än den andra är det lätt att någon blir sårad.

//Jessie

_Fisken
2

Han behöver dig just då. Både för sex och närhet och bekräftelse. Han skulle inte ha velat legat med dig om han inte gillade dig. Därmed inte sagt att han älskar dig.

kaba66
0

Jag nöjer mig på nåt sätt med o ha det så..är i ett förhållande själv nämligen. Har sagt till honom att jag inte vill nåt mer heller än kravlöst sex. Fast jag lutar nog mig själv lite. För att inte bli sårad kanske?

Karmatarerskanise
2

Ganska enkelt enligt mig.  Han vill ha sex. Och han vet att han får det om han vill.