Hen vill ha samlag
Jag och min "kompis" är på gång att bli något mer än kompisar. Vi har hånglat och kramats, sovit med varandra. Hen vill ha samlag med mig och är alltid kåt på mig. Men jag har sagt att jag inte vill ha samlag förens vi har ett förhållande då jag inte vill må dåligt och vara ledsen över att vi haft samlag utan förhållande. Jag vill ha sex med hen, men då jag är en romantiker vill jag inte ha sex förens hen är helt och hållet min, jag vill kunna ge mig hela mig. Jag vill ändå ha sex och jag känner mig så hemsk när jag avvisar hen när hen är sugen, men jag är så jäkla gammalmodig och vill ha hen för mig själv och inte känna att hen kanske dejtar andra samtidigt så jag blir sårad, även om hen sagt att hen inte kommer vara med någon annan när hen är med mig, även om vi inte är är ett officiellt par men håller på med varandra. Känns så förvirrande för jag skulle såklart jätte gärna ha sex med hen då jag gillar hen så jäkla mycket och jag vi matchar både på intressen och att vi båda ser varandra som attraktiva. Jag har även sagt att jag inte kommer att ge mig, för jag gillar hen för mycket och jag vill ha hen, förlåt om det låter helt själviskt men hen är också intresserad av mig. Det är inte enbart en av oss som är intresserad. Gaaaahhhh!!! Så jobbigt ju :-(
Om den andra personen inte verkar vilja ha ett förhållande så vill nog hen bara ha ett sexuellt förhållande.
Synd :-(
Vet din flört hur du känner och tänker?
Om denne vet, men ändå inte vill ha ett förhållande så kan det tyvärr vara så att denne mer är intresserad av att vara friends with benefits.
// Harley
Ska prata med hen imorgon. Ska säga att det är allt är eller inget.
Bra att ni ska prata och jag tycker att det är bra att du står på dig även om det är svårt. Jag hoppas att det löser sig och att ingen av er behöver må dåligt!
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
Det är viktigt att du inte låter dig pressas till att göra något som du inte är redo för. Om hen fortsätter att pressa dig så tycker jag inte att det är en särskilt trevlig person utan då låter det nog mest som om hen tänker endast på sig själv och inte alls på dig. Med andra ord så kommer hens bästa före ditt välmående vilket bådar inte gott.
Jag har sagt att jag inte är intresserad av en kk relation eller liknande. Ska hen ha mig så är det en seriös relation jag är intresserad av annars kan hen glömma mig.

Menna.. du är rätt ung va?
Om så är fallet så är det helt okej att avstå sex!
Det kommer mer tillfällen kan jag lova!
Sen så.. är man mogen nog så är inte ens "one night stand", något man behöver avstå ifrån.
Men då handlar det om att man är mogen nog.. för att se det för vad det är!
Min brasklapp är.. vi är sexuella och emotionella varelser, vi söker bekräftelse på sexuellt och emotionellt plan.. som regel i förhållanden som vara längre tid!
Ytterligheterna är promiskuitet eller celibat!
Som regel ligger den bästa nivån någonstans i mitten!
Men då bör man hur som helst först vara mogen nog för att ta och ge, samt att kunna tackla en del besvikelser, som inte ledde till något bestående!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

#9 Jag (47 år) kommer garanterat aldrig bli "mogen nog". Jag har aldrig haft och kommer aldrig att ha ett one night stand!
Tycker däremot att det är oerhört moget av en ung människa att sätta sina egna gränser och hålla fast vid dem!!!

Jag är själv fyllda 61 och har haft "one night stand", de kan räknas på ena handens fingrar.. dock inte alla fingrarna!
De tillfällena är utspridda över hela min mogna ålder, från cirka 19 till 61!
Det är inget konstigt alls, i yngre ålder kunde man bli besviken för att det inte blev mer/man insåg sitt misstag.. till äldre dar, där man inser att det handlar om att man möts för natten, för vuxet umgänge mellan vuxna individer.. på grund av att man har behov och längtan efter vuxet umgänge.. även om det inte leder till något längre och bestående!
Såå.. jo jag har mognat med åren, (fallfrukt?) inser att vi är sexuella individer, vi dras till varandra, vi längtar efter vuxet umgänge på flera plan.. så oxå på ett sexuellt men framförallt på ett emotionellt plan, de tenderar att hänga ihop rätt kraftigt.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.