Vad vill han?2
Hejsan igen!
Skrev ett inlägg här igår som jag döpte till "Vad vill han??!!!!", och detta blir en fortsättning på det, så ni får gärna läsa det innan så ni förstår hur allt hänger ihop.
Det är så att jag kontaktade killen jag skrev om och kollade av läget. Skrev inte någonting om hans beteende eller så.
Från att ha varit väldigt på blev han väldigt kortfattad. Tog 20 minuter för honom att svara på mitt första sms, där han dock frågade vad jag gjorde och hur jag mådde, men nu har han inte svarat på 40 minuter nästan.
ska jag dra slutsatsen att han inte är intresserad längre, eller ska jag avvakta då han kanske spelar svår?
Han skrev att han inte gjorde någonting så då borde han ju ha tid att svara!!
Du har ju gjort vad du kan känns det som. Du har hört av dig så bollen ligger hos honom.
/Maria
Men kära du. 40 minuter är ingenting. Ibland tar det ett dygn innan jag svarar på sms. Ta det lite lugnt.
Alltså det här lär jag aldrig förstå. Människor som blir överdrivet löjligt oroliga om någon inte svarar direkt de får ett sms. Han har inte svarat på 40min.. Kanske han spelar på datorn, ser på film, talar i telefon \skypar eller dylikt? Jag brukar inte kolla min telefon varje minut. Ibland råkar jag inte se ett meddelande som jag fått på morgonen först innan jag ska och sova. Så snälla, sluta överanalysera och försök inse att man inte alltid kollar telefonen fast du gör det. :\
näpp, har fortfarande inte svarat. Tror ni att det kan finnas en anledning eller är han helt enkelt bara inte intresserad längre? Tänker inte höra av mig igen!
Han är inte intresserad.