Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1105 ggr
Jagbaraundrar
0

Vad vill han?!

Jag har varit kär i en kille i några månader nu. Vilket både är härligt och jobbigt. Jag älskar honom, vilket gör saken värre. Vi har haft sex flera gånger under de senaste månaderna. Han vet att jag är kär i honom, han har sagt att han gillar mig jätte mycket. Men han vill inte ha ett förhållande för att han är rädd att han ska såra mig då han varit i många förhållanden & bara sårat de tjejer han haft (enligt honom). Jag har sagt att jag älskar honom en gång. När han var full så kom han till mig och sa att han älskade mig. Jag är rädd att förlora honom, även om han inte är min. Jag vill bara ha hela honom. Få älska hela honom, men han är så svår! Jag inbillar mig jämt att han träffar andra tjejer när han åker bort och festar då & då. Jag är så rädd att förlora honom. Funderar på att skriva någon slags dikt med allt jag tänker/känner och skicka den till honom på sms? Kan man göra så? Åh! Jag orkar inte :-(

Herveaux
1

Låter som att han inte är redo för ett förhållande just nu, så det är väl mer upp till dig om du vill fortsätta vänta och hoppas eller gå vidare och hitta någon som faktiskt vill ha dig för mer än vänskap och sex.

Klart du kan skicka en dikt, men jag vet inte om den kommer göra någon skillnad för er relation när han sagt att han inte vill ha ett förhållande just nu.

Hoppas det löser sig för dig/er!

// Harley

[Devya]
1

Som det låter för mig så handlar det inte om vad han vill utan vad DU vill. Du kan ju bara gå enligt vad han har sagt och då måste du bestämma dig för om det här är ok eller inte. Att försöka överanalysera saken och fundera ut vad han vill är verkligen slöseri med tid. Han har ju redan sagt vad han vill.

[Roe Deer]
0

Jag har varit i din sits en gång. Det var med en kille som jag tidigare haft ett längre förhållande med och några år senare, så började vi umgås. Han ville bara ha en kramkompis, då han kände sig ensam efter hans uppbrott med sin senaste partner. Jag personligen ogillar att hoppa i säng med någon som jag inte är tillsammans med eller är på vippen att bli tillsammans med. Han ville inte inleda något, men dock ändå ha kakan.. Då bröt jag eftersom det inte alls är vad jag står för. Jag visste att han inte ville ha mig, bara få njuta lite. 

Tänk till, du ger honom allt… och ni vill helt olika saker. Du kommer bara att bli sårad. Jag skulle lämnat situationen.