Mycket förvirrad...
Help me out. Överanalyserar jag eller hur skulle ni tolka detta? Om ni var intresserad av en kille som ni visste var intresserad tillbaka men vill inte försöka inleda ngt som skulle kunna bli seriös då han inte är över sitt ex. Han frågar aldrig om ni ska se men de gånger du frågar honom säger han alltid ja. När ni väl ses kramas han, tar gärna fysisk kontakt i form av leka med händerna osv, lutar sig mot dig men "kommer på sig själv". Ibland har han också sagt ngt i stil med "alltså jag fattar inte varför så många har frågat mig om vi ska… (käka glass, ta en öl, we vi gör atm) idag, men jag inte velat/orkat" du frågar "men du sa ja när jag fråga?" Han svarar med ngt undvikande och byter samtalsämne. Hur skulle ni tolka detta? Ska man ge upp tanken på mer än vänner innan eventuella känslor kommer fram? Jag är för övrigt sämst på signaler, känslor osv… och har grubblat på detta en stund.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag hade inte inlett något med en person som inte är över sitt ex. Det blir inte bra.
Ryck upp dig asap! Om han inte är över sitt ex så kan du bli otroligt sårad. Det brukar sällan sluta väl sådana här situationer. Låter mest som om du fungerar som en distraktion. Han är nog inte redo för någon vid det här läget.
Nej nej tänker inte ge mig in i ngt där den ena personen inte är över sitt ex, själv vart där. Men detta känns lite som saker som ngn säger för att bli av med någon? Eller är det osäkerheten som talar?
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Personligen skulle jag undvika och analysera för mycket. Av erfarenhet hamnar jag i trubbel då. Magkänslan går jag på. Du kan ju umgås för umgängets skull utan att värdera efteråt.
(edit: Lättare sagt än gjort…)
Jag förstår inte, han har alltså sagt att han inte är intresserad av att inleda något eftersom han inte kommit över sitt ex? Vad är det då att fundera på?