Han har ”Crushar”
Jag har varit med en kille i snart ett halvår (vi är inte tillsammans) han vill bli tillsammans men jag kan inte säga ja förens jag träffat han. Vi bor en bit ifrån och har distans kontakt eller vad man ska kalla det. Iallafall så säger han alltid att han är jätte kär i mig & han inte kan vänta med att få spendera resten av sitt liv med mig osv. Såklart är det jätte fint men han har sagt att han har en/flera crushar men inte nu för han är kär i mig. Men iallafall så hade han skickat en bild som han hade screenshotat på en tjej han hade varit attraherad av till mig. Sen skrev jag ”vem är det där” å han bara ”det är tjejen jag har haft crush på”… Jag frågade varför han skickade den bilden till mig å han svarade med att han inte visste… Iallafall så blir jag fundersam varför han sparar bilder som hon tagit nyligen om han säger att han är jätte kär i mig och inte är kär i någon annan… Frågade han igår varför han sparar bilder på sin föredetta crush men fick inget svar… Jag vet inte… det gör mig bara allmänt deppig och då känner jag att jag nästan inte har lust att träffa han. Jag sparar ju inte bilder på någon kille jag haft crush på… För jag är bara intresserad av han… Känner mig bara lite förvirrad…
Jag är av den åsikten att man kan känna sig attrahera eller intresserad av någon man aldrig träffat i verkliga livet, men inte kär.
Mitt råd är att ta hans "kärleksyttringar" med en rejäl nypa salt tills den dag ni har träffats och sen ta det hela därifrån.
Tillägg: Är det samma snubbe som du skriver om här?
https://relationer.ifokus.se/discussions/596e6a878e0e746c22000982-tror-ni-han-ar-serios
// Harley
Jag håller lite med Herveaux. Visst kan man känna sig kär i någon man inte träffat men innan man ses är det omöjligt att veta om det är på riktigt eller bara den bild man skapat av personen.
Att han har kvar bilder på någon han gillat ser jag väl inte som jätte konstigt egentligen, allra helst när ni inte ens träffats eller har en relation. Det konstiga är dock att han skickar den bilden till dig. Vad ska du göra med den informationen?
så larvigt av honom att skicka bild på en annan tjej. antagligen försökte han göra dig svartsjuk. Jag hade inte heller känt mig så sugen på att träffa honom när han beter sig så
I love not man the less, but Nature more…